2017. október 3., kedd

Az történt ugyanis...


... hogy tanító néni lettem. :-) 
Igen, méghozzá egy Waldorf-iskolában vagyok elsős tanító.  Lehet, hogy meglepően hangzik ez így hirtelen, de igazából eredetileg mindig is ezzel szerettem volna foglalkozni, de az élet közben más irányokba terelt, most viszont végre teljesült ez az álom is. Mert tényleg az, egy álom - sokszor még mindig hihetetlen, hogy ezek a napok velem történnek. Az is hihetetlen, hogy esténként várom, hogy bemenjek az iskolába reggel, hiszen minden egyes nap egészen új dolgokat tartogat, és kedves, apró elsősöket, akik a nehezebb pillanatokban is nagyon szerethetőek, de tényleg nagyon. 

És szerencsére igazán vevők a barkácsolásra, úgyhogy egy kicsit mégis olyan, mintha folytatnám az eddigieket :-)

Az egésznek egyetlen hátulütője van, az, amit láttok is... a blogra jelenleg nem igazán jut idő, hiszen mindemellett még képzésre is járok. Nem unatkozom, no :-)
De bízom benne, hogy hamarosan ismét lesznek bejegyzések itt, mert tervek a fejemben vannak ám bőven...







27 megjegyzés:

  1. Kedves Levendulalány! Szívből gratulálok ;) Szuper olvasni, hogy milyen pozitív ember vagy. (Meglehetősen irigy vagyok azokra az elsősökre :))

    VálaszTörlés
  2. És mindezt az elsők közt olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen lennék újra elsős és járnék a te osztályodba... Gratulálok én is, sok sikert és örömet kívánok :) Gabi

    VálaszTörlés
  4. Oh, de jó!!! Gratulálok!!! Ez valóban nagy hír!
    És veled együtt örülök, hogy teljesült az álmod!
    Nagyon sok sikert kívánok neked és várunk majd itt is! :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon, drága Timi! Igyekszem ám jelentkezni :-)

      Törlés
  5. Nahát...! Már nagyon vártam, hogy mit fogsz írni, és bevallom, erre nem számítottam...! :-) De nagyon gratulálok, főleg ha te úgy érzed, egy beteljesült álomról van szó! Legyél ebben is olyan sikeres, mint amilyen itt a blogon voltál sokunk szemében! (És azért írj, írj, írj, nem baj, ha nem készül hozzá mindig VALAMI - bármit csinálsz, arról jó olvasni...! ;-) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy meglepő fordulat lesz, de igazából tényleg mindig erre készültem... nagyon-nagyon jólesik, amit írsz, szívből köszönöm!

      Törlés
  6. Együtt örülünk Veled! Gratulálok, sok örömöt és sikert!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gratulálok és bevallom, irigylem a gyereket, akik az osztályodba járnak :) Bárcsak nekünk is ilyen tanítónénink lett volna! És igen, írj még majd, türelmes vagyok, várok rá szívesen, de olyan jó olvasni Téged! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves, amit írsz! Köszönöm! Remélem, hogy lassan-lassan jobban tudom majd beosztani az időmet, és fogok tudni gyakrabban jelentkezni! :-)

      Törlés
  8. Ez szuper!!!
    Nagyon örülök!
    Szerintem a Waldorfnak pont olyan emberekre van szüksége, mint Te. Nekem az a nagy vágyam, hogy a nagyobbik lányom bejusson jövőre a Waldorfba. Tisztára lottó ötös lenne. :)
    Amikor a leendő szülőknek szóló előadásokon voltam, akkor csak azt kérdeztem, hogy:"És szülőknek mikor indítanak osztályt?" :))
    Szívből kívánok nagyon sok erőt, kitartást, egészséget, örömöt az "új életedhez"! :)
    Angéla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenigen, annyira megértem, amit írsz a szülőknek indítandó osztályról :-) Én is éppen így éreztem, amikor először kerültem kapcsolatba ezzel az iskolával. De azért most egy kicsit olyan, mintha én is odajárnék :-)
      Nagyon köszönöm! Szurkolok a lányodnak, melyik iskolába menne?

      Törlés
  9. de jó azoknak a gyerekeknek,hogy te vagy a tanítónénijük!!!!!! A blog ráér, nem mintha nem olvasnám szívesen, de mégiscsak más a fontosabb.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó érzés, hogy megérted, köszönöm :-)

      Törlés
  10. Mindig is azt gondoltam, hogy óvónő vagy! Gratula! Sok sikert a gyerekekkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem, majdnem! :-) Köszönöm szépen!

      Törlés
  11. De jó azoknak a gyerekeknek! Annyira szeretném a kisfiam ilyen iskolába járatni, de nálunk 50 km-es körzetben nincs ilyen... 😥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, úgy sajnálom... merrefelé laktok?

      Törlés
  12. Gratulalok es sok sikert oromet kreativ boldog napot az irigylesremelto elsosokkel!!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok,és nagyon örülök,hogy kolléganők lettünk!😃Sok erőt,kitartást és sok-sok örömöt kívánok a világ legklasszabb munkájában!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tényleg az! Szívből örülök én is, és köszönöm!!

      Törlés
  14. Gratulálok és nagyon örülök. KItartásod pedig NAGY példa számomra...én feladtam a blogolást...pedig nagyon szerettem.:-) Minden jót kivánok. (Batorba)

    VálaszTörlés