2017. június 30., péntek

Pöttyösgomba-lány


Bár a piros kalapos, pöttyös gombákat a valóságban jobb  elkerülni, figuraként elkészítve azért nagyon hálás témát adnak. A tűnemezelés még mindig az új kedvenc elfoglaltságom, de csak ritkán jutok hozzá - viszont ha mégis, akkor egyből valami összetett dolgot készítek, mert szeretem a kihívásokat. :-) 
Ez a kalapos gombalányka ajándékba készült, és mivel még közel sem tartok ott technikai tudásban, hogy leírjam a lépéseket, a végeredményt mutatom csak meg - de azért én így is nagyon szerettem... nem is volt olyan könnyű megválni tőle. :-)










6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett!!! Ügyes vagy! :o)

    VálaszTörlés
  2. Bűbájos! Én is nemezeltem és szerintem túl önkritikus vagy... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, még rengeteget kell tanulnom, de ez igazi szerelem :-) Köszönöm!

      Törlés
  3. Ez csodaszép!!!! Én neki sem mernék állni, pedig egyszer vettem kellékeket. Azóta is csak nézegetem őket. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek, próbáld meg! Én is így voltam vele, de csak egyszer kellett összeszednem a bátorságomat, azóta pedig le sem tudok állni vele :-)

      Törlés