2017. március 22., szerda

Tojások papírborítással


Az igazság az, hogy a műanyag tojásokat nem tudom megszeretni. Igaz, hogy törhetetlenek, és az sem amortizálja le őket, ha áldozatul esnek a macska vadászösztönének, ráadásul sokféle színben vannak, de sajnos mégis műanyagok, és ez egy naaagy hátrányosság a szememben... nemrég pedig fehér műanyag tojásokat kaptam felhasználásra ajándékba, és tény, hogy ezek egészen csinosan festettek, mégsem tudtam megszeretni őket. Ezért aztán úgy gondoltam, bevonom őket valamivel, és úgy - legalábbis számomra - szerethetőbbek lesznek.
Pedig tényleg nem voltak visszataszítóak, sőt:





De azért azt gondoltam, egy kis papírborítással csinosabbak lennének. Feltúrtam a papírjaimat, és kiválasztottam néhány régies-szövegmintás darabot:





A kiválasztott papírt kisebb darabokra vágtam:





Majd a papírdarabokat elkezdtem dekupázsragasztóval a tojásra rögzíteni. Természetesen lettek gyűrődések a papíron a felület íve miatt, de ez - éppen a régies hangulat miatt - nem volt zavaró.





A többi foltot is felragasztottam - a papírdarabkák alá és felszínére is kentem ecsettel a dekupázsragasztóból.





Egyszerre a tojás egyik felével tudtam haladni, ezután szükség volt egy kis száradásra, hogy a másik oldallal is lehessen foglalkozni - de mire végigértem a tojásokon, az első már meg is száradt.

Tulajdonképpen ennyi is volt velük a teendő. :-) Miután mindegyik elkészült, töprengtem rajta, hogy tovább dekoráljam-e őket, de úgy éreztem, így tökéletesek. Jó, jó, a tavalyi transzferált libatojások továbbra is a legnagyobb kedvenceim tojásdekorálás tárgyában, de azért ezek a vintage hangulatú tojáskák is helyet kapnak majd a húsvéti asztalon. :-)



































5 megjegyzés:

  1. Ezek is nagyszerűen sikerültek! A libatojas nem mindig elérhető ;)
    A rezgőktől lett igazi a hangulat! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igaz, a libatojás nem olyan hétköznapi alapanyag, de a szívem csücske tavaly óta :-) Köszönöm!

      Törlés
  2. Az utolsó kép, a fonott kosár meg a rezgő a tojásokkal csodálatos. Ha tartanánk még a húsvéti locsolkodást, akkor szívesen adnék ilyen kis tojásokat a locsolóknak. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy örülök, hogy tetszik! Érdekes, ahogy múlnak az évek, egészen megkedveltem a locsolkodást, talán mert már nagyobb az esélye a hervadásnak? :-)

      Törlés
  3. Nagyon egyediek és ötletesek!!! :o)

    VálaszTörlés