2017. március 24., péntek

Tavaszi hangulat dióhéjban


Most, hogy ilyen gyönyörűséges idő van, tavaszi-húsvéti dekorációk tömkelege nyüzsög a fejemben. Legszívesebben reggeltől estig ilyesmiket készítenék... persze ez csak ábránd, hiszen már az is jó, ha egyáltalán néhány naponta hozzájutok a kedves festékeimhez, ragasztóimhoz és papírjaimhoz. Tegnap viszont úgy éreztem, egyszerűen muszáj valahogyan tárgyakba önteni ezt a csodás napfényes tavaszi világot, ami végre-végre megtalált bennünket, és rögtön hálát is éreztem azért, hogy gyűjtögetős természetemnek köszönhetően mindig vannak itthon üres fél dióhéjak például. Ugyanis biztos voltam benne, hogy ezek - az Aliexpressről potom áron beszerzett mini kiscsibékkel együtt - igazi tavaszi hangulatot fognak árasztani, ráadásul mámorítóan kevés idő alatt elkészülve. :-) 

Előkerestem hát a dióhéjfeleket:





Egy kis zöld száraznövényt nyomtam a belsejükbe - ez stabilan ott is maradt, de persze ragasztópisztollyal fixálható is.





Most nézzétek meg a csibéket, mennyire helyesek :-)





A mini csibéket a "fűbe" ragasztottam, majd zsinórból akasztót készítettem, és a diók tetejére rögzítettem egy pici pillanatragasztóval. Ezután gondoltam, egy kis plusz tavaszi hangulat nem fog ártani nekik, és apró zászlófüzéreket készítettem a madárkák fölé, de igazából ezek nélkül is nagyon szemrevalóak. :-)





És dióhéjban ennyi :-)
Egyszerűen megunhatatlan örömforrás, hogy nem kell télikabátot venni reggel... mondjátok, hogy nem lesz már hideg egészen szeptemberig!!



































13 megjegyzés:

  1. Nem lesz😉!!! Mondom! Tunderiek, gyorsak! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő a türelmed! Bájosak az apró jószágok, és azok a zászlófüzérek...! :-) Mikor megláttam a minipipiket, én is elővettem a karácsonyi készülődésből megmaradt pár dióhéjat, most már csak beléjük férő kiscsirkét kell találni valahol, azt viszont nem merem ígérni, hogy zászlócskát is kapnak majd. Ahhoz a Te türelmedre volna szükség... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem zászló nélkül is tökéletesek lesznek :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. They really are :) Thanks for your comment!

      Törlés
  4. Ezek szerint már nem Dióbél bácsi lakik a dióhéjakban...
    :))
    Hajrá tavasz!
    Angéla

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszenek a munkáid! Ezek irtó édesek!!! :)
    Esetleg tudnál linket adni a csibék lelőhelyéhez?

    VálaszTörlés