2017. február 8., szerda

Gombolyagnyi kiscsibék


Múltkor megosztottam Veletek az örömömet, miszerint rendkívül akciósan sikerült spárgagombolyagokat vennem, és ha már ennyire jó áron voltak, jól be is vásároltam belőlük. Így aztán amikor már a húsvétra előregondolva kiscsibés dekoráción töprengtem, rögtön eszembe jutott, lehetne-e vajon a spárgákból készíteni valami ilyesmit - és gondoltam, megér egy próbát. A végeredmény szerintem igazán szerethető lett, ráadásul öt perc alatt meg is van, húsvét után pedig visszaváltoztatható egyszerű spárgagombolyaggá. Már aki ezt szeretné, mert én nem :-)

A kiscsirkékhez előkészítettem a három spárgagombolyagot, hat fekete színű szöget, és filcanyagból kivágott három pici rombuszformát, három szív alakú taréjt és a csepp formájú szárnyakat, pontosan hatot. Mindezek elkészítése nem telik többe három percnél, hiszen egyszerű formákról van szó.





Az összeállítás is alig igényel időt: két-két szöget beleszúrunk a gombolyagba (könnyen be lehet találni a spárga réseibe), a tarajat pedig egy hegyes eszköz segítségével belenyomjuk a gombolyag tetejébe, a szálak közé. A csőrt és a szárnyakat papírragasztó stifttel rögzítjük a gombolyagra - ez szinte semmi nyomot nem hagy a spárgán, ha vissza szeretnénk bontani.

És kész is :-) Ha a természetes stílusú húsvéti dekorációk kedvelői vagytok, szeretni fogjátok a gombolyagcsibéket, amelyek ezúttal nem sárgák, csak spárgák. Jaj-jaj. :-)





























2 megjegyzés:

  1. Szóval te már a tavaszra készülsz :o) Aranyosak a csibék és valóban jöhetne már a melegebb idő is hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is ez a blog legtöbbször a készülődésről szól... :-) Igen, pedig már úúúgy reménykedtem néhány napja, hogy marad az a kis napfény, de kénytelen vagyok itt tavaszolni, ha már kint nem lehet :-)

      Törlés