2016. november 23., szerda

Az idei adventi koszorúnk


...és akkor most fény derül arra, mi lett abból a rozsdás piskótasütő formából, amit a múltkori muffintepsivel együtt mentettem meg a kidobástól: az idei adventi koszorúnk, ami tulajdonképpen egyáltalán nem is koszorú.

Persze, rutintalan módon elfelejtettem lefotózni magát a formát... egyszerűen annyira lelkesen kezdtem az átalakításhoz, hogy mire észbekaptam, már készen is volt az egész. De biztosan mind láttatok már ehhez hasonló piskótasütőt: fémből van, téglalap alapú, felfelé kissé szétterül, és a szélei hullámosak - a miénk emellett még nem kevés rozsdával és folttal is rendelkezett. Mégis, abban a pillanatban, amikor félretettem a formát magamnak, azonnal tudtam, mi lesz belőle és hogyan fog majd festeni... így kivételesen tökéletesen kész elképzeléssel kezdtem az idei adventi "koszorúnk" elkészítéséhez. Láttam benne a négy fehér gyertyát, a fenyőágakat, az apró dekorációs elemeket - így tulajdonképpen csak meg kellett töltenem a sütőformát az elképzelt tartalommal. 

A formát kitöltöttem száraz oázissal, erre tettem a gyertyákat, amelyekbe előbb drótot szúrtam. Az oázisra rögzítettem a fenyőágakat, majd ezekre az apró díszeket - utolsó lépésként pedig egy natúr színű szalagból kötött masnit.

Annyira, de annyira kedves a szívemnek...


























A Karácsonyháznak ezúton is köszönöm az alapanyagok terén nyújtott segítséget!


15 megjegyzés:

  1. Te ötleted alapján kerek sütő formát mentettem meg kamra rendrakás alkalmával. Valami ilyesmit képzeltem én is.
    Kívülről lefestetted?
    Köszönöm Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem festettem le, szerintem sokat hozzáad, hogy - bár a képeken ez nem látszik - a forma kívülről is kopott és foltos...
      A kerek forma is tökéletes alap, az még koszorúszerűbb is lesz!

      Törlés
  2. Nahát, ezt is jól kisütötted! ;-)
    Nagyon elegáns és finom, és az külön jó, hogy minden elemében újra-és-újra hasznosítható, úgyhogy (hacsak nem ajándékozod el) érzem, hogy jövőre még hallunk erről a piskótaformáról...! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) :-)
      Igenigen, éppen azon mosolyogtunk (mindig egyszerre többen készítjük az adventi koszorúkat), hogy egy csomó olyan kis dísz került fel az alkotásokra, amelyek már évek óta körbejárnak, és évről évre újrahasznosítódnak :-)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik. Éppen tegnap vettem elő egy kissé rozsdás fém őzgerincformát, hogy abból kellene elkészíteni az adventi "koszorút", csak még nem volt ötletem, hogy hogyan tovább, úgyhogy pont jókor jött ez a poszt. 😊🎄💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy egy kis inspirációt adhattam! Engedd csak bátran szabadra a fantáziádat, az őzgerincforma is kiváló alapanyag :-)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! Cuki is, de letisztult is, a fém részlet miatt meg még menő és divatos is. Minden tulajdonsággal rendelkezik, amivel egy jó adventi "koszorúnak" rendelkeznie kell! :D
    Meg még hóóó is van rajta, remélem rajtunk is lesz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, én is is hasonlóan látom, csak nem tudnám ilyen szépen-kedvesen megfogalmazni! :-)
      Ó, igen, csak legyen, idén valahogy nagyon-nagyon szeretném... persze ez látszik a képeken. :-)

      Törlés
  5. Engem mindig inspirálsz ! :) Rengetegszer jutsz eszembe, mikor valami jó kis alapanyagot látok, "hogy ebből a Levendulalany milyen szuper dolgot készítene;) ". Természetesen ez az alkotás is szuper! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó ezt olvasni, szívet melengető érzés :-) Köszönöm!!

      Törlés
  6. Én pedig egy ideje mohó szemmel nézegetem a bájosabbnál bájosabb apró "bigyókat", amik feltűnnek a karácsonyi műveiden... a pici műfenyők, a szarvasok és angyalkák, meg a többiek is Gödöllőről származnak? Mert akkor én is kimegyek Karácsonyfalvára, ellenállhatatlanok ezek az apróságok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát igazából nem egyetlen forrásom van, majdhogynem mániákusan gyűjtögetem ezeket az apróságokat :-) A szarvasok a Karácsonyházból vannak, a kis fenyők az aliexpressről (onnan egyébként is rengeteg apróságot lehet beszerezni), az angyalkák esetében pedig nem tudom pontosan, melyekre gondolsz - de jó eséllyel e két hely egyikéről származik :-)

      Törlés
  7. Ez valami csodaszép!!!!♥♥♥

    VálaszTörlés