2016. október 24., hétfő

Rémes figurák papírgurigából


A papírguriga, mint tudjuk, egyszerűen mindenre alkalmas, lehet belőle lakóházat építeni vagy autót összerakni - na jó, talán mégsem... de hogy ezeken kívül viszont szinte bármit lehet belőlük készíteni, az biztos. Most például rémséges figurákra keletkezett igény, és természetes volt, hogy mint annyiszor, ezúttal is a guriga lesz a megfelelő alapanyag... így hamarosan gazdagabbak lettünk egy boszorkánnyal, múmiával, szellemmel, denevérrel, zöld rémlénnyel, csontvázzal, tökfigurával, fekete macskával - illetve ez utóbbival már eddig is rendelkeztünk, csak nem gurigából. :-)


A gurigákat persze most sem kell bemutatni, de rend a lelke mindennek, úgyhogy egy kiindulási kép:





Ezeket festettem le különféle alapszínekre, a tervezett figuráknak megfelelően:






A feketékből lett a macsek, a csontváz és a denevér:















A két fehérből a múmia és a szellem, egy kis géz felhasználásával:










A lilából lett a boszorkány:





A zöldből a rémlény:





És végül a kihagyhatatlan tökfigura:






Ezeket egyébként cukorkatartóként is lehet használni, ha kis méretű papírzacskót ragasztunk a belsejükbe, de akár rémbowlingot is lehet velük játszani. Azért a macsekfigurán még van mit javítani, mert közelébe sem ér az igazinak - nézzétek csak meg :-)






:-)










3 megjegyzés:

  1. Tudod, hogy a Te késztetésedre kezdtem el gyűjteni a papírgurigákat? :-D Mostanra összegyűlt vagy 50 darab, ideje nekilátni az alkotásnak! Amúgy meg nagy horrorfilm-rajongó vagyok, a rémecskék így különösen kedvesek számomra.
    Az originál macsek pedig... leírhatatlan. :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóók lettek!!! De az igazi cica tetszik a legjobban! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Gyűjtöm a papírgurigákat,tejes dobozokat!A cicakonzerves dobozokat,festettem már be pár darab fémdobozt.Van amelyikben már virágot ültettem!Fekete cicánk Ilka képére elkészítem gurigából a cicát!

    VálaszTörlés