2016. október 20., csütörtök

Karácsonyi visszaszámláló vágódeszkából


Még 65 nap van karácsonyig, illetve azt is mondhatnám, már csak 65 nap van karácsonyig - ez olyan félig tele-félig üres a pohár dolog. Én azok közé tartozom (mint ahogy azt Ti már pontosan tudjátok), akik a "már csak" tábor tagjai, és épp ezért számon is tartom mindig, mennyi az az annyi pontosan. Minden évben van egy visszaszámlálónk is, amire a gyerekek írják fel a hátralévő napokat, és a tavalyit annyira szerettük, hogy idén nem is volt tervben egy új készítése - de aztán végül csak lett, megint csak itthon megtalálható alapanyagból, egészen pontosan egy használaton kívüli vágódeszkából.

Ebből :-)




Egy maradék darab kartonlapot félbehajtottam, és rárajzoltam egy fenyőfa körvonalait, azaz csak a felét:





A deszkát vékonyan lealapoztam krémszínű akrilfestékkel, és amíg száradt, kivágtam a kartonlapból a fenyőt.





A papírformát körberajzoltam ceruzával a deszkán:






Majd a formát kifestettem fekete akrillal. Erre írjuk a számokat - de ilyen kis felülethez véletlenül sem kell drága táblafestékben gondolkodni, tökéletesen megteszi a fekete matt akrilfesték is, hiszen erről is letörölhetők szivaccsal a számok.





Amikor a fácska megszáradt, egy kis csiszolópapírral átmentem rajta, majd néhány fehér hópelyhet és pamacsot festettem a deszkára.





Ezzel tulajdonképpen készen is lett - persze azért a deszka nyakára tettem egy kis pékzsineget és ragasztottam rá egy csillagot is. És hihetetlen, de egyből karácsonyi hangulat lett az asztalon :-)







































8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép formás a fenyőfa minta.😍💝
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, lehet, hogy másra is felhasználom még :-)

      Törlés
  2. De ötletes és milyen mutatós! Lehet én is készítek ilyet, mert nem győzök visszaszámolni karácsonyig :P Ja, és a süti is guszta :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy fontos tudni, mennyi van még? :-) Köszönöm, diétás és szuperfinom :-)

      Törlés
  3. Na jo, jo! Es a gyumolcskenyer receptje? Arra is kivancsiak lennenk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis :-) :-) http://erezdmagadjol.hu/2015/01/dietas-gyumolcskenyer/

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a vágódeszka megoldás! :o) Valóban karácsonyi hangulatot áraszt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy így látod!! Én is, de az nem számít, mostanában mindenről a karácsony jut eszembe :-)

      Törlés