2016. szeptember 20., kedd

Spárgagombolyagok


A legutóbbi bevásárláskor hihetetlenül alacsony áron sikerült spárgagombolyagokat beszereznem - persze nem ezekért mentem, de ez volt az abszolút fénypont -, úgyhogy rögtön vettem is több csomaggal, karácsony előtt biztosan nagyon jó kis ihleteket fognak adni. De addig mégis ki tud várni, ugye? :-) Így aztán az első adandó alkalommal kis gombolyagfigurákat készítettem az egyik adagból, mondjuk úgy, hogy előtanulmányképpen a karácsonyi angyalkákhoz... ezek a figurák viszont kimondottan őszi hangulatúak lettek, amiben része volt a színeiknek és a makksapkájuknak, sőt, a Kisebbik egyenesen úgy vélekedett, hogy ezek "októberi nénikék". És hát ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem ezt az értékes véleményt? :-)

Szóval, az októberi nénikék alapja az egy csomagban lévő három spárgagombolyag volt, amit kiegészítettem három préselt papírgolyóval:





Természetesen a dolog azzal indult, hogy a papírgolyókat ragasztópisztollyal a spárgagombolyagokra rögzítettem:





A figurák haját ezúttal nem fonalból oldottam meg, hanem rendes babahajból ragasztottam:





Szalagdarabka sálnak, két gomb a pocakra - az októberi nénikék divatos kiegészítői :-)





Már csak a pomponos makksapkákra volt szükség, meg a kellően vidám arckifejezésre, és ezzel készen is lettek a rusztikus stílusban elkészített őszi spárgaasszonykák. :-)







































9 megjegyzés:

  1. Az ember fázósan, fájósan kortyolgatja egy hosszú nap után a kis pohár borát, és békességet keresve nézelődik az őszben... És akkor szembejönnek vele az Októbernénik. Mosolyognak a kis makk-kalapjuk alatt, kikacsintanak a kóchajuk mögül, és látszik róluk, hogy tudják, hogy vannak ugyan rossz napjai az emberlányának, de azokon is túl lehet jutni. Mondjuk egy jó kis kockás sálba burkolózva, esetleg teát kortyolgatva a barátnénikkel. Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de hangulatos volt ezt olvasni! Nagyon tetszett, én köszönöm :-)

      Törlés
  2. Hol lehet szert tenni ilyen csodás spárgagombolyagokra? Én koszorút csináltam volna a részvételükkel, csak épp nem találtam sehol ennyire pici apróságokat... a nénik pedig nagyon-nagyon párizsiasak a félrecsapott pomponos béret-jükkel! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Auchanban vettem őket, 3 db volt összesen 300 Ft, de azért ezek nem olyan picikék, kb. 6 cm az átmérőjük a gombolyagoknak :-) Szerintem akár még csinálni is lehet, egy papírgolyót beragasztózni, és körbetekerni spárgával.
      Köszönöm szépen, milyen igazad van, valóban érződik rajtuk egy kis franciás divatbeütés :-)

      Törlés
    2. Én köszönöm a tippet, hamarosan elkezdek vékony spárgát tekerni pár papírgolyóra... egyébként pedig most jöttem meg egy rövid párizsi útról, mintha láttam volna az októberi nénikéket kart karba öltve sétálgatni a Champs Élysées mentén, a potyogó falevelek alatt! :-D

      Törlés
  3. Kedves Levendulalány!
    Eddig azt hittem, kreatív vagyok, de elnézve, amiket te csinálsz...! Le vagyok nyűgözve! Ugyanakkor nagyon örülök is, mert kicsit berozsdásodtam és elkényelmesedtem, de az írásaid felráztak és "tettre sarkalltak"! Szóval gratulálok és köszi!
    " Erre jöttem, erre szálltam, örülök, hogy rádtaláltam!"
    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati, ez nagyon kedves tőled, és boldog vagyok, hogy egy kis inspirációt adhattam! Számolj majd be, kérlek, hogy mik készültek nálad! :-)

      Törlés
    2. Hát ami azt illeti, még mindig a vajúdás fázisában vagyok egy készülődő bloggal, de talán épp itt az ideje, hogy vegyek egy nagy levegőt és végre megszülessen! Nem (csak) ilyen lesz a témája, de úgy tervezem, hogy az egyik kategória alá pont a barkácsötleteimet raknám... Ha végre napvilágot lát, az elsők között leszel, akinek megmutatom, már csak a véleményezés miatt is! ;-)
      Hát nem fura ez az egész? - vadidegen embereket hogy lehetséges ennyire rokonléleknek érezni, csak mert elolvasod, hogy miket ír? (Persze az "A szerelem hálójában" c. film óta tudjuk, hogy nagyon is van ilyen...! :-) )
      Eltökéltem magamban, hogy minden bejegyzésedet elolvasom (akik 2012-ben írtak neked hasonlót, még kicsit könnyebb dolguk volt, de én sem adom fel!) Jelenleg kategóriánként haladok, de nincs esetleg valami olyan nézet, ahol időrendben is lehet látni? Ha nincs, sebaj, akkor is átrágom magam rajta, mint a sárga golyó-kukac a tökön! (jelenleg itt tartok az őszi kategóriában...)
      Szóval olvaslak, de közben azért tevékeny is szeretnék lenni, ha már egyszer felráztál! :-)
      Sok sikert és kiapadhatatlan ötletforrást kívánok neked!
      Kati

      Törlés
    3. U.i.: közben rátaláltam az archívumra, úgyhogy már módszeresen haladok! :-)

      Törlés