2016. augusztus 31., szerda

Őszi koszorú baglyokkal


Nekem, kérem szépen, tökéletesen őszi hangulatom van. Nem tudom, minek köszönhető, talán a hűvösebb estéknek vagy a mindjárt elkezdődő iskolának - vagy annak, hogy sokkal jobban szeretem az őszt, mint a nyarat, úgyhogy teljes erőbedobással várom. Hiszen még a nyárfanatikusok sem tagadhatják, hogy tényleg közel van, este és reggel itt settenkedik a fűben, úgyhogy nekem muszáj volt elkészítenem az idei első őszi koszorút.  
Először olyat szerettem volna, amit csak és kizárólag napraforgók borítanak (persze papírból), de aztán közben teljesen átalakult a dolog, és kerültek rá őszi levelek, valamint két bagoly is, és végül is csak négy napraforgó - de többet nem is hiányolt róla senki. :-)

A készítést tehát először is a napraforgókkal kezdtem - kartonból kivágott papírkörök és sárga krepp-papír szirmok kellettek hozzájuk:






A szirmokat sugárirányban a papírkörökre ragasztottam, két-három rétegben. A virágok közepére barna filcanyagból vágott kört ragasztottam, és a szirmok széleit kicsit felpöndörítettem - ezzel a nem túl nagy munkával a napraforgók el is készültek:






A baglyok persze mi másból lehettek volna, mint papírgurigákból? :-)





A szokásos módon ívesre nyomtam a gurigák tetejét:





Majd a natúr színre történő festés után papírból rájuk ragasztottam a szükséges bagolyalkatrészeket.





A szalmából készült koszorúalapra felragasztottam a napraforgókat (végül csak négyet), leveleket és egy kis zöld száraznövényt:






Majd további leveleket és néhány eztmegazt ragasztottam még az alapra, és persze a két baglyot is - és ezzel el is készült az őszi ajtókoszorú. 
Remélem, meghozza azt az ezerszínű, hosszú, meleg őszt, amit "Tudja isten, hogy mi okból szeretem? de szeretem..." :-)





























7 megjegyzés:

  1. És újra egy szépség, amit láthatunk! :)
    Napok óta azon gondolkodom, hogy milyen ajtódíszt lehetne csinálni az oviba, ami nem annyira nyári, de még nem is annyira tobozos-őszi, és tessék...!
    Csak kérnem kell. :)
    Köszönöm szépen az inspirációt!
    Angéla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt gondoltam én is, hogy a tobozos időszak még egy kicsit arrébb van :-)Igazán nagyon szívesen!

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Őszi születésűként nekem is az indián nyár a kedvenc évszakom... :-)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a baglyokat úgyhogy ... szerintem engem inspirált :) köszönöm!!

    VálaszTörlés