2016. augusztus 24., szerda

Egérkés könyvjelző


A Nagyobbik könyvjelzőt kért. Olyat, ami "édes és vidám". Gondoltam, egy átszellemülten szunnyadó egérke, az pont ilyen :-) 
Kellett hozzá egy hungarocelltojás a fejnek, kevés filcanyag a füleknek, kockás szalag a "testnek":






Kivágtam a füleknek két cseppalakot a filcből, két bevágást ejtettem a tojás két oldalán, és belenyomogattam az anyagot (pici ragasztót is persze).





Az egérke pofiját alkoholos filccel rajzoltam meg:





A kockás szalagból vágtam egy hosszabb darabot - ennek a végét szintén egy bevágásba nyomtam, ugyanúgy ragasztóval együtt. 





Két zseníliapompont ragasztottam a tojás alsó részére, és egy pékzsinegből kötött masnit az egyik fülre. A lábakat fehér filcből vágtam ki, majd a szalag végére ragasztottam mindkettőt - egy zsinegfarkincával együtt.





Ezzel gyorsan készen is lett az egérkés könyvjelző - és máris használatba is vétetett :-)




























9 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ a Francia kislány :)

    VálaszTörlés
  2. Tündéri lett!!!
    Olyan jó, hogy a kislányod szeret olvasni! Manapság egyre ritkább az ilyen... sajnos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, ő nagy-nagy barátságban van a könyvekkel, ezt nekem is olyan öröm látni. Így mindig jó társaságban van :-)

      Törlés
  3. Csak ámulok és bámulok... :)

    VálaszTörlés
  4. A pöttyös csikos könyvek a gyengeim 😁 cuki lett az egérke.🐹

    VálaszTörlés