2016. július 8., péntek

Esküvői ajándék


Esküvőszezon van, ilyenkor mindenkinek van legalább egy barátja-ismerőse, aki ezen a nyáron mondja ki azt a boldogító, rövid szócskát - és ez alól mi sem vagyunk kivételek. Egy nagyon, de nagyon kedves barátunk hamarosan összeköti az életét szíve választottjával, és mi ennek őszintén örülünk, mert a választott nagyon szeretetreméltó, és a mi barátunk igazán sokat várt arra, hogy révbe érjen. Ilyenkor mindig sokat gondolkozom azon, mit adhatnánk ajándékba, ami ki tudja fejezni a szeretetünket - ráadásul olyannak, aki nagyon, de nagyon szereti az újrafelhasználós-tárgymegmentős ötleteimet.... :-) Ezért aztán ezen a vonalon indultam el, és egy fülét vesztett Zsolnay-porceláncsésze lett az ajándék alapja - ami pedig belekerült, az az a kívánság, hogy legalább százéves korukig legyenek együtt boldogok, mert biztos vagyok abban, hogy ez nekik még olyan öregecskén is sikerülni fog, mint ahogy az végső képeken látszik. :-)


De kezdjük a fületlen csészével, mert mégiscsak ő volt az ajándék alapja:






Gyorsan készítettem egy kis adag só-liszt gyurmát (egy rész liszt, egy rész só, víz), és belenyomkodtam a csészébe.





Két gyufásdobozt felboncoltam a képen láthatóak szerint - persze átlagos gyufásdoboz is jó, de mivel mi villannyal sütünk-főzünk és nem dohányzunk, nekem csak ilyen barkácscélúan pucér gyufásdobozaim vannak :-)





Ezekből aztán ragasztással-papírkivágással-filctollal házikót készítettem.





A házikót a gyurmába nyomtam:






Zöld száraznövényt ragasztottam pisztollyal az alapra, majd következhettek a főszereplők, a külön e célra vásárolt kis apróságok.






Mivel ajándék, egy masnival dekoráltam a csészét:





Majd elláttam jó kívánsággal, hogy az eszmei mondanivaló is egyértelmű legyen - azaz hogy ilyen sokáig tartó boldogságot kívánunk. 
Mert ők igazán megérdemlik :-)



































9 megjegyzés:

  1. Szia, ennek bizonyára nagyon-nagyon örülni fognak, annyira kedves és bájos!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szívből remélem, nagy-nagy szeretettel készült :-)

      Törlés
  2. Szia, ez nagyon ötletes! A belevaló apróságokat hol érdemes keresni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Aliexpressen vettem, új kedvencemen :-) Igazán olcsón lehet beszerezni dolgokat kreatív projektekhez ott, és ha nem sürgős a szállítás (4-6 hét), teljesen ingyen kihozzák a legkisebb cuccot is.

      Törlés
    2. Köszi, az Ali eszembe sem jutott volna erre, pedig szoktam onnan rendelgetni :-)

      Törlés
  3. Oh, ez annyira, de annyira aranyos ajándék lett!!!
    Igazi szívből jövő!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy így látod! Köszönöm!

      Törlés
  4. all the things you made are so creatief and beautyful
    i like it verry much
    greets from belguim

    VálaszTörlés