2016. június 21., kedd

Bakancsházikó


A mai bejegyzés "főszereplője" anyukám születésnapjára készült, az ő különleges kertjükbe, ahol minden apró zug igazi csodákat rejt, madárfészkeket, mézédes málnát, szépséges virágokat, láthatatlan (bár némelyek számára nagyon is jól látható) tündéreket. 
Az ajándékot úgy szerettem volna elkészíteni, hogy belesimuljon ebbe a kis egyedi világba, feltűnés nélkül és természetesen - azt hiszem, ez sikerült is. Kivételesen nem lesznek  fázisfotók a munkáról, mert ez egy nagyon személyes ajándék, ahol a készítés lépéseit az a sok-sok szeretet egészíti ki, amit az ünnepeltre gondolva érzek - a "ragasszuk össze a felületeket" most kevés lenne ide.

De azért megmutatom, mi volt a kiinduló tárgy, ami az ihletet adta - mert nem az a kimondottan szokványos ihletadó alap... :-)





Ugye? :-) 
Ez egy több helyen lyukas talpú, réges-régi bakancs, amit már sok éve csak kegyeletből tartottam meg - most viszont újjászületett mint születésnapi ajándék és kerti dekoráció, és boldog voltam, hogy igazán nagyon tetszett az ünnepeltnek... 




















































19 megjegyzés:

  1. Nem találok szavakat.
    Bár szerintem anyukád se talált.
    Köszönjük szépen! :)))
    Angéla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon tetszett neki is :-) Én köszönöm!

      Törlés
  2. Fantasztikus! Az én anyukám kertje is pont ilyen málnásvirágosmesebeli... :)
    Ezzel a manóházzal pedig nem is olyan nehéz már senkinek sem elképzelni, hogy anyukádék kertjében igenis laknak tündérek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Niki! De jó, akkor tudod, milyen hangulata van egy ilyen kertnek... :-) Laknak is, meggyőződésem!

      Törlés
  3. Egyszerűen mesés lett!! Boldog szülinapot anyukadnak!

    VálaszTörlés
  4. Annyira kedves ajándék!!! ♥

    VálaszTörlés
  5. Ez egyszerűen tüneményes! A Gőgös Gúnár Gedeonban volt egy mese, A kesztyű. De imádtam. Az jutott róla eszembe.
    Csodás ajándékot készítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen, tényleg, ismerem a mesét! Valóban olyan :-) Köszönöm neked is!

      Törlés
  6. Szia! Fantasztikusak a képek, de olyan jó lett volna olvasni a fázisokról...érdekelne például, hogy a lépcső és az ajtó miből készült?
    A tetőt hogyan rögzítetted a dobozhoz, illetve miből van?
    Nagyon mesés és ízléses, szép és harmónikus dekoráció...
    Köszönöm, ha válaszolsz....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Kérdezz csak nyugodtan, szívesen megírom, mi miből-hogyan készült! A lépcső egy régi fa memóriajáték megmaradt lapkáiból van, lefestve, összeragasztva. Az ajtó gyógyszertári faspatulavégekből áll, három darabból. Az ablakok fáit is egyébként ugyanilyen spatulákból vágtam ki. A bakancs belsejében egy kisebb (halas) konzervdoboz van, azon pedig egy nagyobb, lefestve - mindent ragasztópisztollyal rögzítettem. A tető két vékony falap, amire téglamintás papírt ragasztottam, és az egészet matt lakkal lekentem. Az összeállított tetőt szintén ragasztópisztollyal ragasztottam a konzervdobozhoz, ez stabilan fogja.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen!
      Gratulálok még egyszer, csodás...

      Törlés
  7. Quel magnifique cadeau, bravo pour l'originalité

    VálaszTörlés
  8. Új ruhája lett a blognak?
    Angéla

    VálaszTörlés