2016. május 20., péntek

Star Wars DIY - BB8


Szerintem az új Star Wars film egyik legjobb figurája (persze csakis Han Solo után, mert Han Solo a legesleg) a kis kerek droid, BB8. Nem is véletlen, hogy a film bemutatásakor rögtön hatalmas rajongótáborra tett szert, akiknek ezerféle játék BB8 figurát dobtak piacra azon melegében. A Kisebbik is többször találkozott a kis kerek droiddal itt-ott, és minden alkalommal el kellett neki mesélni, ki is ő valójában, és milyen szerepet kap a filmben. A többedik ilyen beszámolónál éreztem úgy, hogy a tettek többet érnek száz szónál, és gondoltam, hogy az első adandó alkalommal majd el is készítem neki, persze csak egy nagyon leegyszerűsített verzióban.

Az egyszerűsítés leginkább azt jelentette, hogy szimpla hungarocellgolyót és -tojást készítettem elő a droidgyártáshoz:







A tojást kettévágtam, hogy BB8 jellegzetes félgömbfejéhez is legyen alap:







Ezután a golyót és a fél tojást akrilfestékkel fehérre festettem.







A testként szolgáló golyón bejelöltem a köröket, amelyek a droid mintázatát adják - ehhez két különböző méretű tejesdobozkupakot készítettem elő, amelyeket belenyomtam a hungarocellbe. A lenyomat tökéletesen ott maradt:







Kifestettem a kereteket narancssárgával:







Majd a maradék mintázatot is megfestettem narancs, ezüst és fekete festékkel. A koszokat és elemszéleket grafitceruzával rajzoltam meg.







Végül ragasztópisztollyal rögzítettem a fejet a testen, és utolsó simításként két drótdarabot szúrtam a fejrészbe antennaként. 

Ezzel el is készült a kis kerek droid. A Kisebbik rögtön elvitte magával a birodalmába, és mivel véleménye szerint a BB8 nem elég kedves név egy ilyen kedves kis robotnak, rögtön átkeresztelte egy másik névre. 
Kíváncsi lennék, George Lucas mit szólna, ha tudná, hogy halhatatlan univerzumában egyes robotokat Öcsikének hívnak... :-) 





























6 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett a kis Öcsike! :))

    VálaszTörlés
  2. aaaaaaaaaaaaaaah!!! se lo vede mio figlio questo...proverò sicuramente a fare BB8:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Non è tanto difficile, ma grande gioia :-)

      Törlés
  3. Nekem is ő volt a kedvencem! 😄

    VálaszTörlés