2016. május 18., szerda

Pandacsalád konzervdobozokból


Hihetetlen, de megtörtént - mostanra a Kisebbik is lelkes rajzolóvá vált. Sok évnyi kitartó nemrajzolás után egyszer csak meglátta a lehetőséget a fehér papírban, és mostanában már az iskolai szünetekben is elmélyülten rajzol, legtöbbször saját képregényeket. Ezek a történetek külön, saját blogot érdemelnének, mert a Kisebbik az ad-hoc történetszerkesztés és a váratlan fordulatok nagy mestere, amelyeket most már kissé keszekusza, de annál lelkesebben kreált rajzfigurákkal is kiegészít. Mi pedig persze nagyon örülünk minden friss alkotásnak, és igyekszünk ösztönözni a grafikai készség további kibontakozását, mindenféle vonzó színű ceruzával és filctollal, amelyekre mostanra el is lepték az ifjú alkotó asztalát. Jött is az igény, hogy legyen ceruzatartó az asztalon, de nem akármilyen ám, hanem pandás. És hogy ne legyen magányos a panda, született egy pandabanda, méghozzá a legkézenfekvőbb ceruzatartó-alapanyagból, azaz konzervdobozokból.


Egészen pontosan ilyenekből:





Ezeket fehér akril alapozófestékkel fehérre kentem - három rétegben, így lett tökéletes a fedés.






Száradás után fekete festékkel kialakítottam a foltokat:






Végül befejeztem a szemek kialakítását, és egy kis zöldet is festettem a mancsokba.

A pandás ceruzatartók azóta már három készlet alkotóeszköznek biztosítanak helyet - bár néha kiürítődnek, és pandacsaládos kalandokba keverednek :-)































7 megjegyzés:

  1. A kukucskálós gyerekpanda mindent visz. :))

    VálaszTörlés
  2. Pandabanda..., nagyon jó! :D
    Helyesek!

    VálaszTörlés
  3. Imádom a pandákat, ezekben a kis cukikban még én is szívesen tárolnám a rajzeszközeimet. 😊 Lehet megvalósításra kerül, mert ez a "felnőtt színezősdi" engem is beszippantott. 😁

    VálaszTörlés
  4. Krááááááááááásnéé...... :)

    VálaszTörlés