2016. április 3., vasárnap

Csigák fából, egyszerűen


Egy vendégségben láttam meg a Cser Kiadó "Természetes díszek tavaszra és nyárra" című könyvét, és ezt átlapozva azonnal leragadtam az egyik ötletnél. Fából készült csigák voltak a képen, és annyira megfogott a pozitív értelemben vett egyszerűségük, ötletességük és természetes külsejük, hogy hazaérve még aznap elkészítettem a saját, még inkább egyszerűsített verzióimat a facsigákra. Az egész nem tartott tovább tíz percnél, és a végeredmény nagyon szerethető lett - ezért meg is osztom Veletek. :-)

A két csigához nagyon egyszerű alapanyagok kellettek - két fatörzsszelet, két vastag ágdarab és vékony gallyacskák.





 A vastag ágdarabok végére két pötty pillanatragasztó gélt tettem, és rányomtam a gallyacskákat. (Ezt lehet rögzíteni úgy is, hogy lyukat fúrunk a gallyaknak.)





 A fatörzsszeleteket ragasztópisztollyal rögzítettem a csigák hátára.





Végül a csigapárt egy lapos kőre ragasztottam, és ezzel el is készült az egész. 
Nagyon, nagyon egyszerű, de tényleg :-)


























 

8 megjegyzés:

  1. Bájos, kedves, hangulatos. Egyszerű? Csak ha van szalagfűrészed :)
    Vagy a zöldségesnél fatörzsszelet is kapható? Ó én botor! Nyilván cukrászdában vetted :)
    Hápi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sima fűrèszel is lehet szeletelni,ha van fa:) Nagyon sok helyen lehet dekorációnak ilyesmit venni..mèg nèhány "nagyboltban" is láttam.Mondjuk èn indulok a kert vègèbe a "majdjólesz" kupachoz;)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon egyszerűek! És este osztottad meg, juhé! Üdv: Abigél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy megjegyezted az estét, rákérdezhetek, hogy miért? :-)

      Törlés
    2. Én mindig este nézek be, és addigra már sok dicséret szokott lenni a hajnali bejegyzéseidnél. Most kellemes meglepetés volt a friss esti poszt! :)

      Törlés
  3. Tényleg! Nagyon egyszerű, nagyon szuper! :)))

    VálaszTörlés
  4. Milyen aranyosak! Én is rengeteget láttam az egyik kertben... gondolom most bújnak elő a téli álmukból :o)Nem csoda, hisz gyönyörű idő van!

    VálaszTörlés