2016. április 7., csütörtök

Anyák napi baglyok


Ajándékötlet anyák napjára - semmibe sem kerülő, kedvenc alapanyagomból, a papírgurigából. Egyetlen papírguriga is tökéletes alap ahhoz, hogy megjelenítsünk belőle egy bagolymamát, fiókájával együtt, csak egy kis festéssel és papírapplikációval kell ellátni. Mégpedig a következőképpen :-)

A papírgurigák felső részét mindkét oldalról  behajtottam, hogy kialakuljanak a "bagolyfülek":






A gurigákat - bár erről a fázisról nincs kép - akrilfestékkel színesre festettem. 
Ezután fehér és színes papírból elkészítettem a bagolyszemeket, a csőröket, valamint a bagolyfiókákat is.





Ezeket aztán fel is ragasztottam a gurigákra.






 Ezután már csak a bagolyszárnyakat vágtam ki és ragasztottam a helyükre - ezzel el is készültek a bagolymamák és fiókáik.










































És bár még anyák napjáig van még egy hónap, azért szeretném veletek megosztani a számomra legkedvesebb, anyasággal kapcsolatos idézetetet, Elizabeth Stone-tól:

"Gyereket akarni igen nagy elhatározás. Ilyenkor dönt úgy az ember, hogy élete végéig a testén kívül dobogjon a szíve..."





4 megjegyzés:

  1. Néztem, néztem, hogy milyen kis cukorok ezek a jószágok.
    Aztán megnéztem egy ajánlott posztot is, amit még nem láttam eddig, és az is kis cukor volt, és végig mosolyogtam.
    Aztán elolvastam az utolsó mondatot...
    Így most egyszerre könnyezek és mosolygok...
    Angéla
    (Küldeném nevesítve is, de valamit bénázok és úgy nem tudom, ezért névtelen maradtam.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos bagoly család költözött hozzátok:-)) Megható szép idézet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édesek ezek a baglyok!!!
    Az idézet annyira igaz! Valóban így van!

    VálaszTörlés
  4. Annyira megható és magával ragadó! Teljesen beleszerelmesedtem. :)))
    Az idézetet már korábban olvastam valahol, és igenlően bólogattam rá.

    VálaszTörlés