2016. március 16., szerda

Vintage hangulatú nyuszis kép


Ez a csodálatos vírus, ami szabadlábon garázdálkodik most mindenfelé, fölöttem is kiütéssel győzött, ezért aztán nagyjából egy hete nem igazán tudtam foglalkozni semmivel sem. Pedig húsvéti dekoráctémakörben annyi, de annyi ötletem lett volna - de végül is jövőre is lesz húsvét, addig majd fejben tartom mindet. 
A kényszerű semmittevés azért nem volt egyébként egyértelműen rossz, mert egyrészt tényleg  sosincs ilyesmiben részem, másrészt az Ő jóvoltából olyan elsőrangú ellátásban részesültem, hogy mondtam, legközelebb is hozzá megyek majd nyaralni. :-)
Azért amikor egy kicsit már jobb lett a közérzetem, rögtön muszáj volt valamit kezdenem a felgyűlt kreatív energiákkal, de persze csak olyasmi jöhetett szóba, ami egyszerű és nem igényel sokféle eszközt-alapanyagot, mert a nagy ki- és elpakolásokhoz még továbbra sem érzem magamban egyelőre az erőt.  
Nemrég valahol a neten láttam egy édes, vintage hangulatú nyuszis képet, aminek az ára postaköltséggel együtt bőven maga mögött hagyta a megengedhető kategóriát. Így aztán elraktároztam a fejemben a képet, hogy húsvét felé közeledve megpróbáljam a magam módszereivel reprodukálni - és még félbetegen is megvalósíthatónak tűnt a dolog. Egy igazán nagyon egyszerű dekorációról van szó, aminél a ráfordított idő fordított arányban van az elkészült darab szépségével - és ez pozitívan értem, persze :-) 

Nem kell hozzá más, csak egy natúr falap:





Lefestettem vízzel kissé felhígított akrilfestékkel:


 

  
... amit száradás után kissé visszacsiszoltam.






 A falapra egy tálkát tettem, amit grafitceruzával halványan körberajzoltam:





 Leemeltem a tálkát, és most egy nyuszis sütikiszúrót tettem a rajzolt kör közepébe - persze ezt is körülrajzoltam.



 


Fehér akrilfestéket vettem elő, és a kört meghúztam - majd leveleket is festettem rá.


 


 Végül pedig magát a nyusziformát is megfestettem, pacsmagolós mozdulatokkal, hogy kicsit bundaszerűbb legyen a kitöltés.





 Ezzel készen is lett a vintage stílusú nyuszis kép - ez még betegen is megvalósítható volt, és nagyon szeretem a hangulatot, amit áraszt. Hátha meghozza azt a tavaszt is, amelyik nem esik vissza unos-untalan a télbe... 





















1 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, én is megcsinálom,,, talán sikerül..Köszönöm a tippet!!

    VálaszTörlés