2016. március 22., kedd

Tojásfészek


Az egérrágta kottapapírokból, amelyekről annyit írtam az elmúlt években, már csak kevés maradt. A meglévő néhány lap a kupac alján volt, és eleve szakadtak voltak, így ezeknek a felhasználásához olyan ötlet kellett, aminél nem gond, hogy csak darabok állnak rendelkezésre. Nemrég megleptem magam Martha Stewart "Crafts for kids" című könyvével, és ebben találtam egy kedves, madárfészkes ötletet - ezt alakítottam át a magam módjára úgy, hogy a szakadt kottapapírt fel tudjam használni. Az inspirációért tehát Marthát illeti köszönet, az alapanyagért pedig az egereket :-)

Először is keményre főztem három tojást, mert kifogytam a fa-, hungarocell- és egyéb kreatív tojásverziókból:





 A kottapapírból akkora csíkokat téptem, amekkorát engedett a darab mérete:





 A csíkokat meggyűrögettem, és vékony dróttal összefogva fészket hajtottam belőlük. A kicsi darabokból a fészek közepére tettem néhányat.





A tojásokat a fészekbe ültettem. Narancssárga papírból rombuszokat vágtam, kettéhajtottam, és egy csepp ragasztóval a tojásokra ragasztottam.





 Halványsárga papírból szárnyacskákat vágtam, és ezeket is felrögzítettem.





Végül alkoholos filccel szemeket rajzoltam, és ezzel el is készült a kis fészek.
Tojásfestés idén nem biztos, hogy lesz (bár kacérkodom néhány bronzszínű tojással), de ez a tojásdekor is megteszi. :-)















 







1 megjegyzés:

  1. Hát ezek nagyon édesek...azt hiszem meglepem a gyerekeinket egy ilyennel vasárnap reggel. Bár megrágott kottapapírom nincs, de majd nyomtatok ki :D

    VálaszTörlés