2016. január 10., vasárnap

Best of 2015


Ahogyan tavaly, most is összegyűjtöttem az elmúlt év legnépszerűbb bejegyzéseit. Ezt a posztot nagyon szeretem írni, mert év közben sosem tudatosítom magamban, hogy melyek azok az ötletek, amelyeket különösen megszerettetek, de ilyenkor jó látni a listát és a számokat. :-) Mindig érdekes megtapasztalni, hogy néha egészen máshogy működik ez a dolog, mint ahogy én gondolom - vannak bejegyzések, amelyek különösen kedvesek nekem, és nagyobb visszhang nélkül maradnak, és vannak olyanok, amelyeket majdnem ki sem teszek, és mégis sok-sok pozitív visszajelzés érkezik rájuk. Ezért is érdekes látni, Ti hogyan látjátok-veszitek a bejegyzéseket - azért persze legtöbbször egyezik az ízlésünk, de ez biztos nem véletlen. :-)

Nézzük akkor a tavalyi év legsikeresebb posztjait, hónapról hónapra:

Január
Az év első hónapja mindig viszonylag csendes a blogon, de a gyufásskatulyákból készült díszbetű sok kedves olvasó figyelmét megragadta. Nekem is nagy kedvencem lett a térbeli A betű, azóta is kiemelt helyen van a nappalinkban, és már sok kedves szót kaptam miatta. :-)






Február
A téli szürkeségben és hidegben viszonylag korán, február elején gondoltam úgy, hogy az olyan tavaszvágyó elvetemülteknek, mint én, már akár eszébe is juthat a nyuszi... és valószínűleg Ti is így érezhettetek, mert a nyuszikoszorú már így a hónap elején elhappolta a legnépszerűbb bejegyzés címet.






 Március
A nyuszik persze márciusban is népszerűek voltak, különösen egy egészen kicsi példány - de néha egy apróság is nagy tettekre lehet képes, vagy ahogy egy kedves, alacsonyabb termetű ismerősöm szokta mondani, a jó dolgokból csak keveset adnak. :-) A filcrépából kikukkantó nyusz sikere így szárnyalta túl a méretét, és húsvéti dísz ide vagy oda, nálunk most is ott függ egy kilincsen.





Április
Valószínűleg meleg április lehetett, mert a húsvéti témakörből kilépve egy tengerparti stílusú dekorációs készlettel ábrándoztam a nyárról - persze nagyon egyszerű alapanyagokból, szószos üvegből, konzervdobozból, függönykarikából és hasonlókból. Úgy látszik, a nyár sokatok fejében megfordult, mert ebben a hónapban ez lett a legkedveltebb bejegyzés - bár hálásan láttam, hogy csak egy orrhosszal előzte meg a tavaszi könyvem megjelenéséről szóló hírt :-)






Május
A tavasz legszebb hónapjában egy egyszerű, de szerény véleményem szerint igazán klassz ötlet vitte el a pálmát - avagy hogyan lesz egyetlen nyisszantás útján a rondácska PET-palackokból szépséges virágos gipszöntő forma.






Június
És a nyár idén is megérkezett, teljes pompájában... a kertünkben kinyíltak az első levendulaszálak, és nekem rögtön fel kellett őket használnom tejesdobozból készült házikók tetejének befedése céljából, még ha ez a mondat minden is, csak nem szép. :-) Úgy tűnik, a levendula iránt érzett szeretetünkben is hasonlítunk, Ti meg én, mert ez a bejegyzés igazán népszerű volt ebben a hónapban.






 Július
 Gru minionjai jöttek, láttak, győztek... a konzervdobozokból készült kis sárga figurák mindent vittek a nyár közepén, egyben az év egyik legsikerebb posztját is összehozták, sőt, még utánrendelési igényeket is hoztak nekem, de persze én ennek igazán örültem. :-)






Augusztus
A papírgurigákkal kapcsolatos ötletek mindig népszerűek a blogon, de az ezekből készült játék teáskészlet különösen jól szerepelt - és hát igaz, ami igaz, egy hasonló külsejű igazi verziót én is elfogadnék magamnak :-)






Szeptember
Az iskolakezdés hónapja jó pár különösen népszerű bejegyzést hozott, de köztük is csodálatos számokat eredményezett a fatörzsszeletekből készült, őszi hangulatú idézet. Nagyon örültem annak, hogy sokan írtátok, hogy Ti is elkészítettétek, és egyik kép szebb volt, mint a másik. Én is nagyon szeretem az én példányomat, annyira, hogy bár az őszt is régen magunk mögött hagytuk, a feliratos festett fatörzsszeletek most is az egyik könyvespolcunkat díszítik.






Október
Nehezen tudnék abszolút kedvencet választani ebből az évből, de ha kellene, akkor a dióhéjban alvó egérkék minimum dobogósok lennének. A szundikáló apróságok azonban nemcsak az én szívemet dobogtatták meg, hiszen sok-sok oldalletöltést és kedvelést kaptak - igaz, ők nem voltak ezért olyan hálásak, mert csak aludtak tovább, mint a bunda :-)






November
A november hagyományosan a blog legerősebb hónapja, ezért a verseny is nagy volt a bejegyzések között, de végül a farmerból készült ajándékkísérő kártyák kerültek az élre, bár sokáig fej-fej mellett haladtak a sapkás diómadarakkal :-)






December
Az év utolsó hónapjában egy olyan ötlet lett a legnépszerűbb, ami igazán egyszerűen elkészíthető még az egészen kis kezek számára is. Mivel egy kisebb workshop keretében is tesztelhettem a rossz CD-kből készült hóemberek gyártását, jó volt látni, hogy felnőttek, kisebb és nagyobb gyerekek is milyen élvezettel "öltöztetik" a dundi figurákat, még azok is, akik meg vannak győződve arról, hogy nekik egyáltalán semmilyen kézügyességük sincs... ezért különösen örültem, hogy ez a bejegyzés lett a december legnépszerűbbje.






Ezek voltak tehát a 2015-ös év legsikeresebb bejegyzései, összesítve a blog és Facebook adatai alapján - viszont a rendszeres és figyelmes olvasók tudják, hogy a blogon jóval több bejegyzés van, mint a kék oldalon. A Facebookra ki nem került bejegyzések között pedig volt egy, ami a blogon a tavalyi év messze legnépszerűbb posztja volt, ezért az összeállításból nem maradhat ki - ez pedig arról szólt, hogyan lehet csinos bútorokat készíteni babaházba kizárólag hétköznapi alapanyagokból, mint például parafadugó, gyufásdoboz, kopott építőkocka, háztartási papírguriga, üres dobozkák. Mindezek olyan stabil kisbútorcsaládot eredményeznek,  hogy a miénk pedig még mindig tökéletes állapotban van, pedig használják ám :-)









A lista egyébként nekem is tetszik, egyedül Mr. Darcy és Elizabeth hiányzik fájón, de belátom, hogy ők nem lehetnek mindenki szíve csücskei... (miért nem? miért nem?)
 
Bízom benne, hogy idén is lesz mit olvasni :-) 

A következővel nagyon hamarosan jövök is - de hát mit mondjak, ez aztán nem lesz egy ötperces ötlet, inkább eléggé csillagháborús dolog :-)



10 megjegyzés:

  1. Ezek közül sok az én kedvencem is - például a répás nyuszi, a tengerpart vagy az egérkék. Kreatív, ihletben és inspirációban gazdag Új Évet kívánok neked!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, viszontkívánom szívből!

      Törlés
  2. Nosztalgikusan indult a nap. :)Hihetetlen, hogy néhány bejegyzés milyen rég volt. (a korábbiakról nem is beszélve...)

    VálaszTörlés
  3. Elvileg olvaslak feedlyn, de ezzel a bejegyzéssel mégis mutattál újat nekem.
    Köszi az összefoglalót és a tavalyinál még több oldalletöltést kívánok Neked!
    (:s magamnak is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, igazán köszönöm! :-)

      Törlés
  4. Потрясающие в своей простоте работы, которые хочется повторять с удовольствием!!!

    VálaszTörlés
  5. Megakadt a szemem a "kis workshop keretében" kifejezésen. Tartasz workshopot? Hol lehet rá jelentkezni? Lehet veled együtt egy kicsit kézműveskeni? De jó lenne! Annyira szeretnék!

    VálaszTörlés
  6. Az Újrahasznosítás kreatívan könyv mellé kapott hóemberes ajándékkísérő végül a fán kötött ki. Karcsánonyfadíszként is remekül mutatott és bekerült az évről-évre bővülő kedvenc díszek csapatba. :-) Köszönöm.

    VálaszTörlés