2015. december 5., szombat

Ötperces bögrés hóemberkék


 A mai bejegyzés egy rendkívül egyszerű, villámgyors hóemberes dekorációs ötlet - karácsony előtt kevesebb mint három héttel akár jól is jöhet.... Szinte nem is kell hozzá más, mint kisbögre (vagy kávés/teáscsésze), valamint nagyobb hungarocellgolyók - az elkészítés pedig tényleg öt perc, lemértem. :-)





 A hóemberek orrához zseníliadrótot használtam - levágtam egy kisebb darabot, félbehajtottam, majd beleszúrtam a hungarocellgolyóba. Zseníliadrót híján persze bármit lehet használni, narancssárga, csúcsosra tekert kartonpapírt vagy dekorgumit, de még akár fictollal is meg lehet rajzolni az orrot.
A szemeket-szájat alkoholos filctollal pöttyöztem ki.






 Hóemberenként egy-egy kart vágtam zseníliadrótból: itt sem méricskéltem, egyszerűen nyissz, félbehajt, a bögre szélére helyez, kész.





 Végül két kicsi fagombra gyurmaragasztót tettem (nem akartam bármilyen kárt tenni a zománcos kisbögrékben), és rányomtam a fémfelületre.
És ennyi - talán még öt perc sem volt. :-)

Idén hóembermániában szenvedek, ez már biztos :-)




















































4 megjegyzés: