2015. december 9., szerda

Minyonok karácsonyi díszben


A műanyag kindertojásbelső formája és színe miatt mintha egyenesen arra lenne kitalálva, hogy el lehessen belőlük készíteni a kis sárga lényeket, akik fantasztikus népszerűségre tettek szert a világ ifjabb (és idősebb) népessége körében.
És mivel a karácsony már a kertek alatt jár, természetes volt, hogy a minyonok (eredetiben minionok) ezúttal karácsonyi megjelenést kapnak, hátha valaki kedvet kap ahhoz, hogy elkészítse a Christmas minions c. rajzfilmet, ami biztos előkelő helyre kerülne a tíz kedvenc karácsonyi gyerekfilmes listámon. :-)
A kindertojásbelsőből nagyon egyszerű egyébként elkészíteni a kis minyonokat - én egy kicsit bonyolítottam a dolgot az igazi farmerrel és egyebekkel, de a leírásban írok néhány ötletet arra, hogyan lehet még gyorsabban kivitelezni a kis sárga figurákat.


Először is szükség van a sárga műanyag tojáskákra:






 Maradék farmeranyagból 6,5 cm hosszú, 2 cm széles darabokat vágtam. Ezeket alaposan bekentem papírragasztó stifttel (még mindig a zöld, Auchan saját márkás a legjobb, szerintem), és a tojásokra simítottam elöl-hátul:





 A nadrág pántjához fél cm széles csíkot vágtam a farmeranyagból, olyan hosszút, hogy kényelmesen körbe lehessen tekerni vele a tojáskát. Ezt is beragasztóztam, és felrögzítettem.





  A farmeranyag persze helyettesíthető papírral is, de a textil jobban rásimítható az íves felületre, és szebben kifekszik. Helyettesíteni lehet viszont kék szigetelőszalaggal, az tökéletes megoldás, ráadásul öntapadós is.

Fekete filcanyagból vékony csíkot vágtam, beragasztóztam, és körbetekertem vele felül a tojáskát. (Ehelyett gyorsabb és egyszerűbb megoldásként fekete vastag alkoholos filctollal is meg lehet húzni a csíkot.)





 Ragasztópisztollyal rezgőszemet rögzítettem a csík közepére, és alkoholos filccel megrajzoltam a szájat.
Sárga filcanyagból karokat vágtam, és ezeket a figurák két oldalára ragasztottam - a papír itt is jó helyettesítő megoldás lehet.





 Már csak a piros ünnepi sapkákat kellett elkészíteni - erre egyszerűbb megoldás, ha piros papírt tekerünk össze, és a végét összecsavarjuk - de azért én most megvarrtam a kis fejfedőket, ez is csak pár percbe telt összesen.

A sapkákat ragasztópisztollyal rögzítettem, és ezzel készen is lettek az ünnepi minyonok - előre is Merry Banana mindenkinek :-) 









































6 megjegyzés:

  1. Pont ezen törtem hetek óta a fejem csak nem jutott még időm a kivitelezésre :) annyira cukik lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, őszintén szólva én is odavagyok értük :-)

      Törlés
  2. Nagyon helyesek,en is probalkoztam velük :)
    Egyet fel is akasztottunk a karacsony fara :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy nálunk is felcsempészik a kicsik :-)

      Törlés