2015. december 10., csütörtök

Fatörzsszelet hóemberekkel


Nemrég csodaszép fatörzsszeleteket kaptam kedves barátoktól, nagyokat, széleseket, szép súlyosakat. Mindenképpen ajándékot szerettem volna készíteni ezekből, és sokféle ötletet végiggondoltam, de aztán arra éreztem, a legjobb az lesz, ha egy téli képet festek rájuk - persze nagyon egyszerűt, mert nem igazán tudok festeni... de a kedvenceim, a country stílusú hóemberek festése igazán nem bonyolult dolog, a következő folyamat szerint nagyon könnyen meg is valósítható, a szkeptikusoknak is szívből ajánlom :-)


A fatörzsszeletet először is befestettem: sötétzöld akrilfestéket tettem egy darabka szivacsra, és ezzel bepacsmagoltam a felületet, a széleken egy csíkot üresen hagyva.
Száradás után fehér akrilfestékkel megfestettem a hóemberformát - az ecsettel inkább csak rányomogattam a fára a festéket, hogy ne legyen csíkos. A fatörzsszelet alsó részére, a hóember alá fehér foltokat festettem.


 


 Ezután barnával megfestettem az orrot, sötétbarnával pedig a gombokat. Világosbarna foltot festettem a hóember pocakjára, ezt száradás után körbe is "férceltem" fekete alkoholos filccel - ezzel vittem fel a szemet és a szájat is.
A karokat fekete festékkel alakítottam ki.





 Mintás szalagból készítettem el a sálat, majd fel is ragasztottam.
Végül fehér festékkel megfestettem a hópelyheket és a hópöttyöket, és ezzel el is készült.





 A hóemberes képekből több variációt is készítettem - ajándék lesz belőlük. :-)





















































2 megjegyzés:

  1. Ez igazan jol sikerult nagyon tetszenek.. en is szeretem a hoembereket. 😆

    VálaszTörlés
  2. Egyet már elkészítettem :) Most lettem kész .Közel sem ilyen gyönyörű ,mint a Tied ,de egész jó lett elsőnek :) Köszönöm sz ötletet !!!

    VálaszTörlés