2015. december 11., péntek

Dekoráció gyümölcsös rekeszből


A nyári befőzési hullám óta porosodik a garázsunkban egy gyümölcsös farekesz. Ilyenekből szoktak az újrafelhasználás szakértői különféle csodálatos, vintage hatású lakbercuccokat fabrikálni. Én is éreztem magamban némi kedvet a rekeszt valamilyen módon  karácsonyvárós hangulatúvá alakítani, viszont így két héttel az ünnep előtt biztosan nem akartam órákon-napokon át tartó fúrás-faragásba fogni, ráadásul az én rekeszem deszkái igencsak csálék voltak - végül is eperszállításra használták őket, ehhez pedig nem kellett esztétikusabb kinézet.
Tehát csak olyasmiben gondolkodtam, ami legfeljebb félóra munkát jelent és nem jár felfordulással - abból így is van bőven. :-)

Hogy végül mi lett a gyümölcsös rekeszből, az a leírás után megtekinthető, de először olvassátok végig a leírást, nem ér átpörgetni :-)

Tehát a gyümölcsös farekesz:





 Letöröltem róla a port, és akrilfestékkel meghúztam rá egy fa körvonalait, csak úgy vázlatosan:





 Kitöltöttem a formát a festékkel, majd a szélekre is húztam néhány ágacskaszerű maszatot.





 A fácska alján a törzset világosbarna festékkel festettem meg. Száradás után különféle kisebb tárgyakat ragasztottam pisztollyal a fára: fagombokat, sütikiszúró formákat, fafiigurákat és hasonló apróságokat.





Végül konyhai spárgából kötöttem néhány masnit, és ezeket is felragasztottam.





Utolsó lépésként a csúcsdísz helyére egy textil csillagdíszt ragasztottam, és ezzel el is készült a farekeszes dekoráció.
Szeretem :-)
































Bónuszkérdés: mit rejtettünk el a képen? :-)











16 megjegyzés:

  1. Én is de látom a cica is szereti!
    Megyek a pincèbe farekeszt keresni!

    VálaszTörlés
  2. Honnan az idő? Lehet, hogy míg én csodálom az ötleteket, Te alkotni "kényszerülsz"?
    Én az iskolában kiélem ebbéli hajlamaimat, itthonra egyelőre még nem jut időm.
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Ismét csodálatosat alkottál, de muszáj megjegyeznem, hogy a szívemnek az utolsó képen rejtőzködő cica is legalább olyan kedves. :)

    VálaszTörlés
  4. Zseniális ötlet, mint mindig... :-)
    Nagyon az én világom: egyszerű, természetes, vintage... Szeretem!!
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kedvenc stílusom, de talán ezt le sem tagadhatnám, a holnapi bejegyzés is ezt igazolja :-)

      Törlés
  5. Ez egy fantasztikus ötlet!!!! Nagyon tetszik!
    A cica is a dekoráció része? :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! A cica csak spontán díszítőelem :-)

      Törlés
  6. Olyan vagy mint az adventi naptar: minden napra var egy szep meglepetes otlet. Koszonjuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez olyan kedves volt! Én köszönöm!

      Törlés
  7. Tegnap este a környékünkön láttam egy hasonlót, de ott raklapot használt az alkotó.
    Mi lesz a sorsuk a rengeteg ötletes apróságnak amit készítesz?
    ZsUR

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezerfelé vannak már a világban :-) A család, a barátok és ismerősök viszik el a nagyját, és sok megy belőlük jótékonysági vásárokra is. Nekem csak a legkedvesebbek maradnak meg :-)

      Törlés
  8. Kedves Levendulalány! Nagyon köszönöm ezt az ötletet, átvettem és a fotós barátnőmnek lesz kellék. Nem tudok elég hálás lenni az ötletért, még egyszer nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy ilyen jó dolog lesz belőle! Azt hiszem, én is szívesen fotózkodnék egy ilyen háttérrel :-) Szívből, szívesen!

      Törlés