2015. december 17., csütörtök

Betlehem gyerekszemmel


Bár már van egy nagyon szeretett betlehemünk, amit három évvel ezelőtt készítettem, arra gondoltam, idén lehetne egy újabb, ami egészen más, például valamilyen különleges új technikát alkalmazva vagy egyedi megoldásokkal dolgozva. Gondolkoztam, gondolkoztam a dolgon, aztán végül rájöttem, hogyan is lehetne egészen különleges és egyedülálló ez az új betlehem... és adtam a Nagyobbiknak egy kartonlapot, hogy rajzolja erre rá a betlehemi szereplőket, a maga annyira jellemző stílusában - hiszen az ő tízéves kori látásmódját semmilyen technikával vagy alapanyaggal nem tudnám túlszárnyalni, és nem is akarnám soha.

Így az idei betlehemünk az ő rajzaiból állt össze. Amikor befejezte a színezést, kivágtam a figurákat, és egy madáretető faházikóba ragasztottam. Az alapra kevés faforgácsot szórtunk, és mással nem is díszítettük a kis betlehemet  - a rajzokban úgyis annyi szeretet és érzés van, hogy bőségesen megtölti a házikót...


























































 







6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és egyedi munka !A gyermeked nagyon csodálatosan rajzol .Képről képre néztem és mindegyik rajz valami csodálatos !Köszönöm szépen ,hogy megosztottad velünk !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nagyon jólesik, amit írsz... szívből köszönöm, az ő nevében is!

      Törlés
  2. Csodalatos! Koszonom! Bekes, meghitt karacsonyt kivanok nektek!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, és szeretettel kívánok Neked én is boldog ünnepeket!

      Törlés
  3. Mesés. A rajzok káprázatosan különlegesek. Kedvet kaptam én is hasonlóhoz. Valamilyen kis talp segítségével ragsztottad oda?

    Szép karácsonyt nektek innen a közelből.

    Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ági, köszönöm! A három lányka kezei alatt nálatok biztosan csodás betlehem születne...
      Egyszerűen csak ragasztópisztollyal húztam egy csíkot a figurák aljára, és néhány másodpercig tartottam, míg oda nem rögzült. Meglepően szilárdan és biztosan tartja a kartonpapírt!

      Törlés