2015. december 7., hétfő

Apró ötletek - mézeskalácsfüzér


A különféle mintás papírokból készült zászlófüzérek nagyon népszerűek mostanában, és gyakorlatilag az összes ünnepen ott vannak - kivéve karácsonykor. Gondoltam, ezen milyen jó lenne változtatni, de nem olyan egyszerűen ám, hogy piros mintás papírból háromszögeket vágok ki, hanem igazán ünnepi módon.
Pénteken este gigantikus mézeskalácssütés volt nálunk, és többezer darab legyártása után maradt egy kis tészta, amit éjfélkor már senkinek sem volt idegrendszere kiszaggatni. Évek óta keresem a mézeskalács felhasználásának új útjait, és készítettem már belőle képeslapot, adventi naptárt, mécsestartót, de csak most jutott eszembe, hogy lehetne zászlófüzért is :-) Úgyhogy háromszögeket vágtam a tésztából, két helyen kilyukasztottam mindet, és sütés-cukormázazás után fel is akasztottam.
Most nincsenek fázisfotók, mert ez csak egy egészen apró ötlet, de igazán karácsonyi hangulatú :-)
























6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :) - nekem egy gondom van vele, hogy amit így hosszabb időre fellógatok mézest, az mind lepotyog egy idő után:), megpuhulnak.. úgyhogy jólmegesszük! :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó keményre kell sütni ezt az adagot, és akkor kibírja egy ideig! Aztán pedig mi is megesszük :) :-)

      Törlés
  2. Ezt az ötletet elvinném, és elkészíteném a füzért a barátainknak. Köszönöm:-)!
    Gabriella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, remélem, ők is örülni fognak neki! Szívesen! :-)

      Törlés