2015. november 20., péntek

Három új könyv :-)





Mára egy, sőt három igazi örömhírt hoztam, ami remélem, nemcsak számomra az :-) 

Egyszerre három könyvem is megjelent a  Szalay Könyvkiadó gondozásában, és most ezeket szeretném bemutatni nektek, mert sok-sok munkám van bennük és nagyon szeretem őket.


A három könyvből kettő egy sorozat részeként jelent meg – a  DIY (Csináld magad) könyvcsalád részei mindig más-más kreatív témát járnak körül.  Az én két kiadványomból az egyik a „Karácsonyi asztaldekorációk”, a másik a „Fenyőfadíszek” címet viseli, és mindegyikben 32 oldalon 15 sehol máshol nem közölt ötlet található. 


Mindkét kiadvány másért kedves a szívemnek: a fenyőfadíszek esetében a természetes színek vannak főszerepben, és ezeket különösen szeretem – a könyvben bemutatott díszek többsége felkerül majd a mi karácsonyfánkra is, különösen a csipkés gömbök és a pomponangyalkák. Az asztaldekorációs könyvben pedig – úgy érzem – tényleg egyszerűen megvalósítható, de igazán látványos ötletek találhatóak, ezek közül pedig egyértelműen a legkedvesebbek nekem a fényképes gyertyatartók és az evőeszköz-kiscsizmák.


Ezeket a könyvecskéket a kiadó saját boltjain kívül biztosan meg lehet venni a hipermarketekben is, néhány napja az Auchanban láttam belőlük szép nagy mennyiséggel. :-)














A harmadik könyv pedig igazi nagyágyú,  96 oldalas, telis-tele ötletekkel - a Barkácssuli sorozatban jelent meg, pontos címe NAGY BARKÁCSSULI KÖNYV 4 . 
 A könyv a kreatív újrahasznosítás témakörét járja körül hat nagy fejezeten keresztül (Ajándékötletek, Hasznos ötletek, Gyerekjátékok, Kerti dekorációk, Otthonos tárgyak, Ünnepek), és közel 50 részletes leírás található benne, sok-sok fotóval.


A blog nagyon figyelmes olvasói számára lesznek olyan alkotások  a könyvben, amelyek ismerősek lesznek, de számtalan vadonatúj ötlet is megtalálható benne. Ezek közül nem is tudnék kedvencet kiemelni, az egész könyv nagyon hozzám nőtt :-) Az ötletek többsége gyerekekkel is elkészíthető vagy bevonhatjuk őket a részfázisokba is, de alkotós kedvű felnőtteknek is szívből ajánlom.


Ráadásul most olyasmi következik, ami eddig még sosem volt: ez a könyv mostantól kapható lesz a blogon is – további információkért kattintsatok ide! :-)














11 megjegyzés:

  1. Gratulálok, és már tudom, mit kérek karácsonyra! :)
    (Megdobbant a szívem, de türelmesen várom a könyvet a tematikus zsúrokról is! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm! :-) Ó, én szívesen írnék arról is, hidd el!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szívből örülök, hogy így látod! :-)

      Törlés
  3. Nagyon nagyon örülök. Dedikálni is fogsz valahol? Mert akkor mennék, hogy megölelhesselek a sok-sok gyönyörűséges ötletért. :-))

    Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ági, köszönöm :-) Hát, nyilvánosan biztosan nem, de a rendelt könyvekbe nagy örömmel teszem :-)

      Törlés
  4. szia! Én ma Nyíregyházán végigjártam az összes könyvesboltot, de még nincs sehol, sajnos:( Pedig Katalin napra szerettem volna ajándékozni. Nem baj, várok. Már két könyvedet megvettem (ajándékba is), és tudom, hogy érdemes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Mariann! Ha gondolod, tőlem is megrendelheted a könyveket az ertekesites.kiflieslevendula@gmail.com címen! Nagyon örülök, hogy érdemesnek találtad megvételre a korábbi könyveket is, remélem, hogy ezek sem okoznak majd csalódást! :-)

      Törlés
    2. Köszönöm, aranyos vagy, de már a Líránál félretesznek nekem egyet, amint megérkezik hozzájuk.
      Minden időben szeretem olvasni az írásaidat, de a karácsony környéke mindent visz!

      Törlés