2015. november 24., kedd

Fenyőfás dekoráció csipkéből


Egy újabb olyan terv, amit már tavaly is meg akartam valósítani :-) Akkor azonban alapanyaghiány miatt nem tudtam elkészíteni ezt a dekorációt - idén viszont mintha a sors teljesen képben lett volna az igényeimmel, folyton különféle csipkedarabkákat sodort elém, és én mostanra egész csinos kis kupaccal büszkélkedhetek ezekből. Volt köztük olyan, amit már nem lehetett javítani, ezért részeire bontottam, és volt olyan is, ami már eleve kisebb-nagyobb darabokban érkezett. Ezeket aztán minden lelkiismeret-furdalás nélkül tudtam felhasználni - mert azért egy ép csipketerítőt akkor sem tudnék szétszabdalni, ha emiatt sosem tudnám megvalósítani a különféle dekorációs elképzeléseimet.
De most aztán tényleg nem volt akadálya már, hogy elkészítsem ezt a bizonyos, régóta áhított csipkefát - na nem azt, aminek a bimbója lehajlott az útra, hanem azt, ami egy fenyőfát formáz :-)

Ezért aztán kikészítettem egy falapot (konkrétan egy használaton kívüli szekrénypolcot):





 Valamint a kis csipkéimet - ezek között voltak a már kibontott darabok és néhány kör alakú vitrinterítőcske is, amiket aukciós oldalakon vettem.





A terítőcskéket-darabkákat elrendeztem a falapon - a fennmaradó üres helyeket csipkeszalagból kivágott virágdarabkákkal töltöttem ki.





 A csipkéket papírragasztó stifttel ragasztottam a falapra - ezt azért érdemes ilyenkor használni, mert akár évek múlva is le lehet húzni a lapról a csipkéket, és teljesen kimosható, mint ahogyan a falapról is le lehet dörzsölni egy szivaccsal.

 A falap hátuljába két kis szöget vertem, ezeken pedig áthúztam egy drótszálat - erről nincs kép, de felakasztáshoz becsületszóra tökéletes :-)

Így végre, annyi várakozás után elkészült a fenyőfás dekoráció csipkéből, és nem tudom elhallgatni, hogy teljesen odavagyok érte...














 


























1 megjegyzés: