2015. november 6., péntek

Ajándékkísérő kártya farmerből


A hordhatatlanná-megjavíthatatlanná szakadt farmerek száma a Kisebbik korának előrehaladtával megnyugtatóan csökken, ám egyes matekéldák megoldásaihoz hasonlóan csak konvergál a nullához, de sosem éri el... tehát időről időre újabb értékes alapanyaghoz juthatok, ráadásul az idő múlásával egyre nagyobb az újrahasznosítható felület :-)
Legutóbb - mivel a szívemnek annyira kedves ünnep végre belátható távolságba került, azaz kicsit több, mint másfél hónap van hátra - arra gondoltam, mindenképpen olyasmit készítek a legfrissebb, végzetes sorscsapást elszenvedett ex-farmerből, ami valamilyen módon kapcsolatba hozható az ünneppel. Varrásba nem akartam belefogni, helyette más megoldást gondoltam ki - máris mutatom, hogy mit :-)

Kikészítettem a szerencsétlenül járt nadrágot:





 Mivel volt egy régóta többszörösen hiányos kártyapaklink, én ennek a lapjait használtam fel karton helyett, de persze egy kártyalap méretére vágott, bármilyen erősebb tartású papír megteszi.
A kártyalap hátoldalát tehát alaposan beragasztóztam (papírragasztó stiftet használtam), és az anyagra tettem, jó alaposan rányomogatva, hogy a ragasztó mindenhol megfogja az anyagot.






 Ezután a kártyalapot körbevágtam a szélek mentén, a hátoldalán a farmeranyaggal. Most a lap elejét ragasztóztam be, és ezt is az anyagra tettem, szintén rányomogatva - majd így is körbevágtam a lapot. Az eredmény egy mindkét oldalán farmerrel borított lap lesz.


 



Mosogatószivacsból kivágtam egy kisebb kör alakú formát, akrilfestéket tettem rá (nem sokat, inkább többször ismételve a festékezést), és a farmerre nyomogattam, körformát kialakítva. Ezután a lap alsó részére is készítettem egy félkör formájú fehér foltot.
(A szivacsozás előnye, hogy a festékes résznek lesz egy halvány holdudvara, ami nagyon jót tesz a látványnak. )




 
 A fehér akrilfesték gyorsan megszáradt, úgyhogy dekorálhattam tovább: először is narancs színű akrillal megfestettem a répaorrot, majd fekete alkoholos filctollal megnyomdáztam a szemeket és a szájat.





Végül még megrajzoltam a gombokat is, és egy pékzsinegből kötött nyakkendőmasnit ragasztottam a mosoly alá.
A lap tetejét kézifúróval átyukasztottam, és spárgahurkot készítettem bele a felakasztáshoz.


 


 Gyors egymásutánban még készítettem az első mellé ötöt, hogy ne árválkodjon - és biztosan lesznek még többen is a következő másfél hónapban. :-) 










































19 megjegyzés:

  1. Na jó, farmerpusztító gyerekek/felnőttek/szívükben örökké gyermekek jelentkezését várom, mert nekem ezek a kártyák KELLENEK. Jómagam sajnos nem nyűvöm olyan ütemben eme értékes alapanyagot, hiszen mint tudjuk, a nő életében a sok lehetetlen küldetés közül az egyik színben/méretben/árban tökéletes farmert találni, és egy kincset érő darabra mégiscsak jobban vigyáz az ember lánya, mint a szeme világára... De valamilyen formában mindenképpen megjelenik majd szerény hajlékomban is ez a vidám füzér, az biztos! :)

    Már régóta akarom kérdezni, csak valahogy mindig elhalasztódik... Ha nagyon szépen, Csizmáskandúrt megszégyenítő pillantással nézek rád, elárulod nekem, hol tudnék én is ilyen meseszépcsodálatoskellazonnalakarom pékzsineghez jutni? Nagyon régóta szeretném már, hogy ő és én egymáséi lehessünk, de még nem látják bennünk a fantáziát az égiek, mert sehol sem lelem... Előre is nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mogyee, ez úgy a szívemhez szólt, hogy ha megírod privátban a címedet, küldök neked egy kis farmeranyagot az enyémből!
      Egyébként teljesen egyetértek, én is úgy vagyok vele, hogy ha végre megtalálom a színben-fazonban-méretben tökéletes farmert, rögtön kettőt veszek, és akkor évekig elvagyok vele :-)

      Az én pékzsinegeim innen vannak, szívből ajánlom őket: http://www.eztettem.hu/shop/category/bakers-twine

      Törlés
  2. Nagyon ötletes! :) Köszönöm. :)

    Mogyee, elnézést a belekottyért :), de ötletet szeretnék adni: turkálóban talán hamar hozzájuthatsz egy farmerhez; jó egy olyan is, ami kissé kiszakadt, és potom összegért vesztegetik. :) Így nem kell megvárnod, amíg valaki "megszán" eggyel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is nagyon jó tipp, tényleg! Ha az enyémkék felnőnek, azt hiszem, én is ehhez a forráshoz fogok folyamodni :-)

      Törlés
  3. Sono molto carine queste targhette!

    VálaszTörlés
  4. Jajjjj, denagyonjó ötlet ez megint! Sok-sok virtuális puszit küldök érte, vagy ölelést, ha nem vagy puszilózós fajta ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Akit szeretek, azzal nagyon is puszilkodós vagyok :-)

      Törlés
  5. Hát ez, hát ez... szóhoz sem jutok! :-))) Két, a tieiddel azonos korú gyermek anyukájaként én sem szűkölködöm alapanyagban; azt hiszem; nem, biztos vagyok benne, hogy beáldozok egy pakli kártyát. :-) Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, akkor nagyon sok alapanyagod lehet neked is :-) Mindig úgy vagyok vele, visszasírjuk még ezt a nadrágnyúzós kort, úgyhogy egye fene a farmerokat... hát nem? :-)

      Törlés
  6. Ez fantasztikus!!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!! ... és farmerem is van... :)))
    KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szívesen, drága vagy! :-)

      Törlés
  7. Nem vagyok egy magas teremtmény, úgyhogy a farmerjaim aljából rendszeresen le kell vágni jópár centit, hogy ne súrolja a földet. Mindig eltettem a levágott részeket ,,majd jó lesz valamire" felkiáltással. Nem kell tovább tartogatnom őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kedvenc mondásom, a "majd jó lesz valamire" :-) :-)

      Törlés
  8. Hű de tetszik az ötlet! Már viszem is.

    VálaszTörlés
  9. Hogy ez mekkora ötlet! Hol lehet ilyen pékzsineget venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémek innen vannak: http://www.eztettem.hu/shop/category/bakers-twine

      Törlés