2015. október 27., kedd

Tökcsalád


A szüleim kertjében idén sok-sok gyönyörűséges kisebb-nagyobb dísztök termett, így végre lehetőségem nyílt egy régi terv megvalósítására, azaz egy négytagú tökcsalád létrehozására. Úgy éreztem, mégiscsak személyesebb így a tökdekor, mint csak úgy letenni őket egymás mellé az ajtó elé.... persze, ez nem egy bonyolult kreatív ötlet, ezért nem is írom meg lépésről lépésre a folyamatot, mert nincs is rajta mit részletezni, könnyen és gyorsan elkészíthető, és természetesen teljesen személyre/családra szabható. :-)

Egy technikai apróság van csak, a testként és fejként szolgáló két tököt három fogpiszkálóval rögzítettem egymáshoz - de a többi tényleg semmiség. 













































































9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis család lett! :) Egy technikai kérdés: amikor a felső tököcskét ráteszed az alsóra, a fogpiszkálók nem nyomódnak be? Némelyiknek olyan kemény a héja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Niki! Ezt a problémát úgy orvosoltam, hogy megnéztem, melyik tökbe lehet könnyen, és melyikbe nehezen beleszúrni a fogpiszkálókat, mert ebben teljesen különbözőek lehetnek még az egyforma tökök is. Amelyik nagyon kemény volt, abba először beleszúrtam a három fogpiszkát félig, és így nyomtam bele az egészet a másik tökbe. De így is óvatosan kell dolgozni vele :-)

      Törlés
  2. Hát ez tök jó! :) (Bocsánat, valakinek el kellett sütnie :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, de nagyon tetszik!!!!! Igen helyes kis tökcsalád lett! Gratulálok! Ezzel talán én is megpróbálkozhatnék? Bár az arcukat még el tudom rontani :-( Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy kis ferde tekintet vagy féloldalas mosoly csak a javukra válhat, kezdj csak bele! :-)

      Törlés
  4. Szuper aranyosak lettek! Sokkal-sokkal jobbak, mint azok a rémisztő töklámpások!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Az biztos, hogy ezek senkire sem hoznak frászt :-)

      Törlés
  5. szépek! nekem nagyon bejön a halloween. csak nevetek azon, aki ez ellen is háborog ("majd ha amerikában megünneplik a busójárást..."). miért is ne lehetne mind a kétféle ünnepet megtartani? egyébként is ugyanaz a kettő, csak a magyar borongós (de szép), az angolszász meg vidám (de ugyanonnan jön). a gyerekeknek meg tetszik a tök, férjem is tök jót faragott :)

    VálaszTörlés