2015. szeptember 22., kedd

Őszi dekoráció fatörzsszeletből


Végre a reggelek is csípősek lettek, és ez is egy olyan dolog, aminek nagyon tudok örülni... mert ez azt jelenti, hogy hamarosan megjelennek a színes fák mindenfelé, és ennél szebb látvány kevés van. A tegnap reggeli hűvösség az ezerszínű természet utáni vágy mellett különféle őszi verssorokat hozott magával, különösen az egyik legismertebbet - és addig motoszkált a fejemben, amíg arra jutottam, ez lesz most a kandalló tetején az őszi dekoráció, mégpedig többszörösen is őszies hangulatban.

Így aztán előkészítettem néhány különböző méretű fatörzsszeletet:





 Ezeknek a belső részét narancssárgára festettem, akrilfestékkel.





 Ezután jöhetett az a bizonyos versrészlet: a szavakat egyesével felrajzoltam a szeletekre, elsőként persze ceruzával, hogy javítható legyen - a kalligráfia nem az erősségem :-)





Ezután a szavakat áthúztam fekete alkoholos filccel:





És mivel igazán őszi jellegű dekorációt szerettem volna a fatörzsszeletekből, a felső részükre levágott kis ágdarabokat ragasztottam, valamit egy kis száraz zöldet.


 


Végül már csak sorba kellett tennem a szavakat, és ezzel el is készült - az eddigi összes őszi dekoráció közül ez a szívemnek legkedvesebb...



































23 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi lett, és tetszetős :D
    A fatörzsszeleteket honnan lehet beszerezni? Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyobb hobbiboltokban is van, de sokkal érdemesebb valakivel vágatni, úgy sokkal jobban megéri...

      Törlés
  2. Nagyon szuper ötlet!!! Köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is nagyon tetszik! Arra nem gondoltál, hogy lazúrral fesd le? Akkor a fa erezete jobban érvényesülne ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, csak határozottan narancssárga színt szerettem volna, a tökjelleg miatt :-) A másik ok, amiért nem lazúrral festek, hogy az nagyon sokáig szárad, míg az akril csak pár perc. Az idő pedig mindig szorít :-)

      Törlés
  4. Egyszerűen csodálatos!

    VálaszTörlés
  5. Ez szenzációs! Annyira jó lett! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Bellissimi! Very, very beautiful! Brava! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyszerű ötlet, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Ez fantasztikusan jól sikerült! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Levendulalány!
    A csodás porcelángyurmáddal kapcsolatban kérdezem, hogy hol lehet nagy kiszerelésben kapni a szódabikarbonát???? Írtátok a korábbiakban , hogy "több helyen", és hogy olcsó. Esetleg lehetne konkrétabban :-)) ??
    Szeretettel: Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én itt vettem legutóbb egy kilósat: http://multi-vitamin.hu/Tisztitoszerek/Szodabikarbona-1000-g.html
      De tényleg sok helyen kapható a neten, érdemes rákeresni!

      Törlés
  10. Megint egy ütős ötlet, gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Fantasztikus ötlet!!!!Írod hogy nagyobb hobbyboltokban lehet kapni fatörzsszeleteket,de mégis melyekbe.Sajnos több helyen is próbálkoztam sikertelenül.Köszi Judit

    VálaszTörlés