2015. július 3., péntek

Minyonok konzervdobozból


Már írtam arról többször is, hogy nálunk a minyonok (a Gru c. rajzfilmből a végtelenül cukker, egyben individualista kis sárga lények, eredetiben minionok) óriási népszerűségnek örvendenek. Az egyetlen, ami megment bennünket attól, hogy a kis sárga figurák elözönöljék a házat labdahátizsákágyneműtányérruházatjátékakármi formában, az az, hogy anyagilag mindez totális csőd lenne, így beérjük egy-két kisebb minyonos dologgal. Illetve persze nem érjük be, de akkor jövök én, aki boldogan lát kreatív kihívást minyonos tárgyak készítésében, és még boldogabban fest-vág-ragaszt, hogy anyagi végromlás nélkül is legyenek saját kis sárga lényeink.

Ezúttal néhány kisebb konzervdobozt szemeltem ki, hogy minyonos írószertartót gyártsak belőlük - és már most az elején be kell ismernem, írószert még véletlenül sem láttak azóta sem. A Kisebbik ugyanis hatalmas örömmel hurcolta el őket játszani, amint készen lettek, és azóta a konzervdoboz-minyonok nála laknak, valamint számtalan kalandban vesznek részt :-)

De vissza a kezdetekhez: négy kisebb méretű, kiürült konzervdobozt készítettem elő.





A dobozokat alapozó akrilfestékkel lefestettem:





 Száradás után sárgára festettem mindet.





Kék dekorgumiból kivágtam a kertésznadrághoz szükséges alapokat:





Ezeket ragasztópisztollyal rögzítettem a konzervdobozokra.





 A dekorgumiból további vékony csíkokat vágtam, és ezeket is felragasztottam, nadrágpántnak.





 Következhettek a szemek: egy nagyobb és hét kisebb műanyag tejesdobozkupak külsejét és belső oldalát szürkére festettem. A szemekhez fehér kartonból vágtam alapot, majd sárga festékkel, barna ceruzával és fekete alkoholos filctollal dekoráltam.





 A kupakok belsejébe ragasztópisztollyal ragasztót nyomtam, és erre helyeztem a szemeket.





 Az így elkészült szemüvegkeretes szemeket felragasztottam a konzervdobozokra, és a szájakat is megrajzoltam.





A G jelet a nadrágra rajzoltam, és fekete dekorgumiból kivágtam a hajszálakat, majd ezeket is felragasztottam. A karokat szintén dekorgumiból vágtam ki - sárgából a karrészt, feketéből a kezeket, végül ezeket is rögzítettem.

Ezzel el is készültek a minyonok - és már nincs is más dolgunk, mint várni a Minyonok mozifilmet... már csak egy hét :-)
 


























































19 megjegyzés:

  1. Hát ez szuper ötlet!!! Kösziiiii!!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Zsenialis otlet!!

    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök nagyon, hogy tetszik! :-)

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon szuperek! A drága barátnőim és én is (mindannyian már elmúltunk 10, sőt 20 évesek is) imádjuk a minionokat, úgyhogy meg is van a születésnapi ajándékuk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy nagyon-nagyon fognak örülni :-)

      Törlés
  4. Nagyon aranyosak lettek, nem is csodálom, hogy a gyerkőc lecsapott rájuk! Én is imadom a minyonokat és alig várom a filmet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi éppen ma néztük meg - nekem jobban tetszett volna, ha csak a minyonok szerepeltek volna benne....

      Törlés
  5. Ez nem kicsit zseniális! Egyszerűen csúúúúúúúúcs! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szuperek lettek, és végre talán valaki tud válaszolni a kérdésemre is. Hogy csinálod, hogy a konzervdobozok teteje nem éles? Én akármilyen nyitóval bontom is fel, marad egy kis perem, ami nagyon éles és emiatt nem tuddom őket használni. Előre is nagyon köszönöm, ha tudsz válaszolni!!
    Ági

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jo Otlet
    Ezt csinalom a barat nomnek szulinapjara
    Luca

    VálaszTörlés