2015. július 15., szerda

Katicák teniszlabdából


A használhatatlan teniszlabdákból álló készletemből még mindig van jó pár darab - és most ezekből katicákat támadt kedvem készíteni. A katicák mindig is nagy kedvenceim voltak, itt a blogon is sok katicás ötlet van, de teniszlabdából idáig még nem próbáltam meg elkészíteni a kis pöttyös bogárkákat. A labda kereksége azonban szinte a katicaság után kiált, ezt biztos Ti is így látjátok :-)

A teniszlabdák tehát ezek voltak - bár erről kár is képet idetennem, hiszen mindenki látott már ilyesmit :-) de azért rend a lelke mindennek:





Akrilfestékkel megfestettem a labdákat - egy kör alakú foltot feketére, a maradék részt pedig pirosra.





Vastag fekete alkoholos filccel vonalat húztam a labdára, ennek két oldalára pedig pöttyöket rajzoltam.






Jöhettek a szemek: fehér dekorgumiból vágtam ki, irodai lyukasztóval, majd alkoholos filccel pöttyöt rajzoltam rájuk, és pillanatragasztóval rögzítettem a katicákon.





Végül fúrtam egy lyukat a fekete folt tetejére, és kettéhajtott fekete zseníliadrót-darabot szúrtam bele. Még kivágtam a szájakat is a dekorgumiból, majd pékzsinegből kötött masnit ragasztottam a katicák "állára", és ezzel el is készültek a kis pöttyös gömböcök, újabb szereplőként a katicagyűjteményben. :-)





































2 megjegyzés:

  1. Jajj ez nagyon jó lett! :)) Habár nálunk a macskák tuti szétszednék őket! :"D
    Egy kicsit az Alice Csodaországban című könyv jutott eszembe róluk, nem tudom miért. :D

    VálaszTörlés