2015. július 8., szerda

Fakanálhölgyek


Ezeket csak úgy, magamnak, meleg ellen :-)
Nemrég kaptam egy nagyobb garnitúra vadonatúj fakanalat, így a régi használtakból kiválogattam a négy legviseltesebbet, és ezekből készítettem el ezeket a kedves, csinos hölgyeket - csak úgy, a magam kedvére. Néha ez is olyan jól tud esni :-)

A kiválogatott fakanalak ezek voltak:





 Mind a négyet halványsárgára festettem akrilfestékkel:





Majd beragasztóztam a fakanalak tetejét, és fonalat tekergettem rájuk, kócos összevisszaságban.


 


 Ezután mindenféle anyagmaradékból elkészítettem a ruhájukat - szigorúan csak ragasztással, akárcsak a karjukat, aminek zseníliadrót volt az alapja.





Végül megrajzoltam a pofijukat, és elláttam őket mindenféle kiegészítővel.

Az egyikben teljesen magamra ismerek - szerintetek vajon melyikben? :-)








































 




14 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek! Szerintem a rózsaszínn alapon fehér pöttyös felsőt viselő vagy Te! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! Annak nagyon tetszik az esernyője és a csipkesálja, de magasabb vagyok :-)

      Törlés
  2. Nagyon jópofák lettek ! Beindult a fantáziám, nekem is van pár kopottas fakanalam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kíváncsi vagyok, milyen hölgyek születnek belőle :-)

      Törlés
  3. Ki más lehetnél, mint a szőke a levendulával... :) Csinosak lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeeen! :-) Gondolkozom is, hogy ő lesz a profilképem :-)

      Törlés
  4. woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!!! meraviglioso!! Questo progetto è bellissimo, geniale, B-.R-A-V-I-S-S-I-M-A!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Levendulalány!
    Régen írtam neked, de mindig megtekintem az alkotásaidat. Remek ízlésed van, igazi hölgyeket alkottál. Lehetnél stylelist is :D
    Nerzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Nerzsi! De jó, hogy írtál, már hiányoztak is a kommentjeid nekem!

      Törlés
  6. Genial.
    Saludos desde mi refugio

    VálaszTörlés
  7. Szépen kérlek, soha, de soha, soha ne hagyd abba ennek a blognak az írását! Felbecsülhetetlen értékű kincs van itt. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emese, szívből köszönöm, annyira jólesik a kedvességed!

      Törlés