2015. június 8., hétfő

Nyári koszorú


Ha bárkinek bármilyen kétsége lett volna a dologgal kapcsolatban, szeretném eloszlatni a bizonytalanságot: nyár van :-) Úgy érzem, megint rohamtempóban érkezett, alig volt átmenet a fázósabb napok és a kánikula között, de azért meg lehetett szokni gyorsan, hogy kint reggelizünk-ebédelünk-vacsorázunk a teraszon, és hogy az életterünk nagy része a kertbe helyeződött át. A kicsik iskolából hazaérkezve be sem jönnek a házba, hanem rögtön kint ragadnak, a leckét is kint írják meg, és napillatú puszikat adnak, aminél nincs semmi jobb. :-)
A nyár tehát igazán itt van, és én hirtelen ráeszméltem, hogy nekem, az ajtókoszorúk mániákus megszállottjának nincs nyári koszorúm. Nem is tudom, ez hogyan történhetett... (na jó, de, tudom - a lényeg, hogy nagyon dolgozom valamin, ami most minden időt felemészt, de nagyon büszke leszek rá, ha készen lesz.) Szóval, azért végül szorítottam egy kis időt egy nyári ajtókoszorú elkészítésére, és végül elég rendhagyóra is sikerült, mert beletettem mindent, ami egy igazán jó nyárhoz kell: olvasnivaló, szalmakalap, papucs, labda, innivaló - már csak egy jó kis retró gumimatrac hiányzik róla :-)


Kiindulásként a szokásos koszorúalapot használtam:





 Betekertem világoskék krepp-papírral, amit néhány pötty ragasztóval rögzítettem:







 Ezután egy kisebb darab zsákvásznat ragasztottam rá.







 Spárgából vágtam egy darabot, amit egy-egy pötty ragasztóval és rajzszöggel rögzítettem a koszorúra.







Maradék textilekből fürdőruhaformákat vágtam, amelyeket kis facsipeszekkel rögzítettem a spárgára.







Következhettek a részletek: napernyő (szendvicsekhez való kis papírernyő), pöttyös labda (fagolyó pirosra festve, azon gyurmapöttyök), flip-flop papucs (az alapját dekorgumiból vágtam ki, a pántok gyurmából készültek), olvasnivaló (egy Ikea-katalógus gerincéből levágott darabka), törülköző (pöttyös anyagmaradék), szalmakalap (ez volt valahonnan), egy BEACH feliratú tábla (dekorgumiból kivágva, barna festékkel megmaszatolva), itallap (fekete karton, fehér ceruzával megírva), kis fapalack (ez is volt egy régi barkácscsomagból).






Úgy érzem, igazán nyáriasan strandos hangulata lett - persze az a gumimatrac még igazán jól jönne hozzá :-)












































9 megjegyzés:

  1. Nagyon bájos! tegnap én is posztoltam egy nyári koszorút, ugyanígy szalmakalappal is díszítve. :)
    http://www.dittisdolgok.blogspot.hu/2015/06/tengerpartot-idezo-nyari-koszoru.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy rugóra jár az agyunk :-) Tüneményes a koszorúd!! Büszke vagyok rá, hogy inspirálhattam :-)

      Törlés
  2. Uhh de klassz ötlet, nekem eszembe nem jutna!! :) Tetszik nagyon!!!
    Majd hasonlót kipróbálok én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! Majd oszd meg velem, hogy milyen lett :-)

      Törlés
  3. Ez egy fantasztikus ötlet!!! Főleg ebben a hőségben! :o) Irány a tengerpart!!!

    VálaszTörlés
  4. Kellemes meglepetés! A "volt valahonnan" szalmakalapot csak nem egy csuhébaba vette le?

    VálaszTörlés
  5. de jól néz ki, már csak időt és erőt gyűjtök gyorsan :)

    VálaszTörlés