2015. május 8., péntek

William, Kate & Princess Charlotte


Nagy figyelemmel követem a brit királyi család életét - általában minden érdekel, ami angol, Jane Austentől Roger Watersig -, és különösen igaz ez a cambridge-i hercegi családra, azaz Vilmos hercegre, feleségére, Kate-re és természetesen George-ra. Nagyon kedvelem bennük, hogy a nagyon szűkre szabott lehetőségeik között igyekeznek "normális" életet élni, és a legtöbb szituációban igazán emberi és kedves reakcióik vannak. Így aztán nem meglepő, hogy a második Royal Baby érkezését is nagy lelkesedéssel követtem, amire május 2-án került sor London egyik kórházában - és azóta már azt is tudjuk, hogy a pici lány a Charlotte Elizabeth Diana nevet kapta. Egész London a királyi baba születésének lázában égett, és mi is élőben láttuk, ahogy Kate és William kilép a kórház ajtaján az apró hercegnővel - innen, a mi kis zaklatott Magyarországunkról különleges érzés látni, hogy van hely, ahol politikai, vallási és egyéb meggyőződéstől függetlenül egy egész nemzet tud örülni egy baba érkezésének... szóval, a pillanat öröme engem is eltöltött, és rögtön tudtam, ezt valamilyen kreatív formában fogom kiélni. :-)

Némi töprengés után végül is úgy gondoltam, a legjobb lesz megörökíteni azt az emlékezetes percet, amikor a pár kilépett az ajtón a babával, és végül így is lett. Persze, nem készítettem lépésről lépésre fotókat, mert ez nem az a tipikus esős délutánokon elkészítős dolog. A figurákhoz natúr fa babaalapot használtam, amit festettem, dekoráltam és hajjal láttam el - bár az az igazság, sokkal egyszerűbb és kellemesebb volt elkészíteni a kis családot, mint a lépcsőt és az ajtót :-) A lehetőségekhez képest igyekeztem visszaadni Kate virágos Jenny Packham-ruháját, jelzésszerűen a híres eljegyzési gyűrűt és valamennyire a hercegné gyönyörű haját is, meg persze Charlotte babatakaróját is.

Végül is elkészült a jelenet, és úgy éreztem, hogy ha nem is fotószerűen, persze, de hangulatban visszaadja azt a pillanatot - de a legjobb az volt benne, hogy felidézhettem vele azt a tíz évvel ezelőtti napot, amikor mi léptünk ki hárman a kórház kapuján, Ő, én, valamint a mi kis hercegnőnk...









































































7 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek! Vigyázz, ha megtalálják a linket az angol "szuvenírshoposok", tutira rendelnek belőle pár százat ;) Átérzem az örömöt - örömöd. Januárban született meg a harmadik gyerekünk, kettes számú kislányunk :D Egy baba érkezése mindig reményt hoz - bár ezek nagyon elcsépelt szavak már. Mégis ezt érzem. Köszönet a bejegyzésért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinga, bár úgy lenne :-) Ó, ez csodás hír, ezúton és így utólag is gratulálok hozzá! Ezek a legeslegszebb hónapok egy picikével, én mindig így éreztem :-)

      Törlés
  2. Gondoltam ez érdekelhet téged:
    http://twice.hu/hobby/turmixgepbe-rakta-a-papirt-nem-fogsz-hinni-a-szemednek-ha-meglatod-mi-lesz-belole-video

    VálaszTörlés
  3. Hú hogy örülne ennek a bátyuska, György herceg -de maga Kate is. Valahogy el kéne juttatni hozzájuk egyet.

    Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre csak ez az egy példány van, de ez persze változhat :-)

      Törlés
  4. Kedves Levendulalány! Pár hete bukkantam a blogodra, csak ámulok és bámulok a kreativitásod láttán! :) A fenti blogbejegyzésnek is nagyon örültem, Kate és William életútját jó pár éve követem, idén márciusban pedig a férjemmel végre elutaztunk Londonba! :) Ma reggel az egyik blogon (sztem tudni fogod hol :)) szembejött velem az általad létrehozott kórházi jelenet, de aztán láttam, hogy te küldted be. Kicsi a világ! :)További sok sikert az alkotásokhoz! :) És csak egy kicsit gonosz megjegyzés: Vilmos hercegnek túl sok hajat kreáltál! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam is az előbb a kedves kommentedet Jane blogján, és úgy örültem neki! Ez az egyik kedvenc blogom, és büszke vagyok, hogy ott szerepel a kis család :-) Nekünk még London hátravan a bakancslistán, de mindenképpen megnézzük egyszer, muszáj! És biztosan nem térünk haza néhány királyi emléktárgy nélkül :-) Gondolom, nektek is hatalmas élmény lehetett!

      Törlés