2015. március 28., szombat

Megjelent: Kézműves tavasz


Egy újabb örömhírt szeretnék veletek megosztani: a Szalay Könyvkiadó gondozásában megjelent a Kézműves tavasz c. kiadvány, aminek a szerzője ismét én vagyok. Hasonlóképpen a Kézműves karácsony c. könyvecskéhez, ebben is találnak majd ismerős ötleteket a blog hűséges olvasói, de persze vadonatújakat is. Nagyon szerettem készíteni ezt a könyvet, mert az ötleteket tél elején írtam-fotóztam, és a fagyos hidegben olyan jólesett a tavaszra gondolni - és volt annak is varázsa, hogy egyszerre készülhettem a húsvétra és a karácsonyra. :-)
Mint ahogy a könyv címe is mutatja, az ötletek között nemcsak húsvéti témájúakat találhattok, hanem sok tavaszi dekorációs leírást is, a szokásos részletes, lépésről lépésre útmutatással - remélem, sokan tudjátok majd haszonnal forgatni. :-)









 

11 megjegyzés:

  1. Jaaaaj de jóóó!!! Holnap indulok is a könyvesboltba! Kösziiiii :-) <3

    VálaszTörlés
  2. Ez csodás hír! Én is sok szeretettel gratulálok!!! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok! Csodás hír! :)

    VálaszTörlés
  4. Hol lehet megvenni Bp-en?

    VálaszTörlés
  5. Congratulations to you! Great news. You are very creative and now you have a way of letting more people see your work.

    VálaszTörlés
  6. Graulálok! Ámultunk-bámultunk a barátnőmmel felette, meg is vettük, sőt holnap (iskolaszünet lévén), már alkotunk is belőle a gyerekekkel. Nézegetem a könyvet és mondom neki, mintha a te blogodat látnám. És tényleg! :-)

    VálaszTörlés