2015. március 31., kedd

Betű dobozban


A Nagyobbik nemrég kapott egy szép nagy kreatív készletet - de ezúttal nem az alapanyagok dobogtatták meg a szívemet, hanem maga a doboz, amiben a készlet volt elszállásolva. Nem is tudnám megmondani, mi tetszett benne annyira, talán a mérete (szép nagy volt széltében-hosszában, és a mélysége is imponáló volt), vagy az, hogy nagyon vastag, kifejezetten jó tartású, erős kartonból készült... akárhogyan is, eltettem magamnak a dobozt, tudván, hogy ebből egyszer biztosan lesz valami. 
Aztán nem sokkal később elkeveredtem egy oldalra, ahol gyönyörűséges kézimunkaminták voltak, ezeken belül is álomszép betűk - és amint megpillantottam az egyik A betű mintáját, azonnal tudtam, ez kell, KELL. Ám mivel hímzésben nem vagyok annyira otthon, gondoltam egy merészet, és kereszteztem ezt a betűt a kiürült kartondobozzal - és hát nem tudom tagadni, nagyon megszerettem a végeredményt. 


A doboz, ami mindennek az alfája volt, így nézett ki alapállapotban:




Erre rajzoltam rá azt a bizonyos A betűt - csak úgy a monitorról lemásolva. Persze, lehettem volna akkurátusabb is (mintát kinyomtat, kivág/átrajzol stb.), de nem éreztem szükségét, és kicsit változtattam is rajta.


 


 Egy barkácskéssel kivágtam a mintát - ez elég aprólékos dolog, de én szeretek ilyenekkel ellenni. :-)





Egy fehér akrilsprayvel lefújtam a dobozt, három rétegben, míg tökéletesen fehér nem lett.





Már csak a hátuljára kellett fúrnom egy lyukat, így fel is tudtam tenni a falra - persze a Nagyobbik szobájába kerül majd, elvégre ő egy A betűs név tulajdonosa. :-)





Ám aztán megnézte Ő is az átalakított dobozt, és felvetette, hogy tegyünk bele világítást - nekem pedig rögtön megtetszett az ötlet. Ezért aztán kivágtam a doboz hátulján egy akkora kört, amelybe éppen beillett egy nagyobb méretű LED-mécses - és tény meg való, hogy nagyon jól nézett ki így. :-)















Aztá kipróbáltuk fehér fénnyel is, így még jobban előjöttek a betű körvonalai - nem is tudnám már eldönteni, fény nélkül, meleg fénnyel vagy fehér fénnyel mutat a legjobban - de majd eldönti az, akinek a szobájába kerül. :-)



















3 megjegyzés:

  1. Ez meseszép lett! Igazán kedvet kaptam én is egy B betű elkészítéséhez. A fehér fényt mi szolgáltatja? Hortenzia

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a sárga-fekete kombinációt, így én a meleg fényre szavazok. És köszönöm az akaratlan szójátékot. :)
    Igaz, nem ide illik, de nincs türelmem megvárni a következő nyulas témát:
    http://index.hu/tudomany/2015/03/27/a_vilag_legcukibb_nyulfeleje_kinaban_el/
    Krinolin

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik megvilágítással meseszép :)

    VálaszTörlés