2015. február 6., péntek

Nyuszidísz


Úgy érzem, egy kis húsvéti előregondolás sosem jön rosszkor, főleg, ha az ember nyúlügyileg különösen érintett. :-) Már többször írtam arról, hogy van egy nyuszink, aki igazán a világ legtüneményesebb nyula - ezért aztán van módom tanulmányozni a nyusziságot, mint olyant, és ezt nagy örömmel is teszem. Ebből született a következő nyuszis dekoráció - a mi nyulacskánk ugyanis pont ilyen pózban szeret a kezünkben lenni, és úgy éreztem, ezt meg kell örökíteni kreatív formában is... :-)

Ehhez először is szükségem volt egy koszorúalapra:





Betekertem zöld krepp-papírból vágott szalagokkal (ezeket ragasztóval rögzítettem):





A nyuszi fejéhez kerestem egy nagyobb méretű hungarocellgolyót, és fehér filcanyagból kivágtam a füleket.






A fülekre rózsaszín filcanyagból vágott belsőt ragasztottam. A hungarocellgolyóba sniccerrel vágtam két nyílást, ezekbe belenyomogattam a fülek alját, így teljesen stabilan rögzültek ragasztás nélkül is.






Nyusziorrnak egy pici rózsaszín zseníliapompont ragasztottam, a szemeket fekete kartonból vágtam ki, irodai lyukasztóval, és vékony hegyű fekete alkoholos filctollal húztam néhány szempillát is.






Fehér filcanyagból kivágtam a mancsokat és a talpakat. A talpakra rózsaszín filcbelsőt ragasztottam, majd az alkoholos filccel megjelöltem az ujjak helyét.






Összeállítottam a nyuszidíszt egy ragasztópisztoly segítségével: a fejet kissé eldöntve a koszorúalapra ragasztottam, elé a talpakat, a mancsokat pedig a koszorú hátoldalára rögzítettem.
Utolsó simításként bajuszt is rajzoltam a nyuszira, valamint pöttyös szalagból masnit kötöttem, ezt pedig az egyik fül tövébe ragasztottam.
Majdnem olyan lett, mint a mi nyuszink - csak ő ennél ezerszer szebb :-)




























10 megjegyzés:

  1. Tanító néniként mindig csak ámulok és bámulok. Valamint ötleteket merítek.
    Gratulálok!!!
    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Szívből örülök, hogy így látod!

      Törlés
  2. Ennyi dicséret után nem láthatnánk az igazi nyuszit is? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már megszületett a cikk a bemutatásról: http://kiflieslevendula.blogspot.hu/2012/08/a-nyuszi-es-en.html

      Extra cuki!!! :)

      Törlés
    2. Így van, köszönöm szépen a helyettesítést! :-) És a dicséretet is, a nyuszink nevében :-)

      Törlés
  3. Hát ez ismét nagyon édes! :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én pedig nagyon szép hetet kívánok neked! :-)

      Törlés
  4. Ez már megint egy fantasztikus ötlet! Ilyet kell egyet készítenem, meg is lesz a húsvéti ajtódísz!
    Gondolom ezt az oldalt láttad már ;)
    http://www.redtedart.com/2015/02/02/30-cute-lamb-sheep-crafts/

    VálaszTörlés