2015. január 6., kedd

Best of 2014


Egy egészen különleges évet hagytam magam mögött december 31-én - egy fantasztikusan gazdag, rengeteget adó és sok-sok dolgot átértékelő évet. Számomra ez az év egyike volt a legeslegjobbaknak, ezért úgy érzem, megérdemel itt a blogon is egy plusz bejegyzést. :-)
Mindig nagyon-nagyon érdekel, melyik bejegyzéseket szeretitek a legjobban, úgyhogy végignéztem a statisztikákat, és szeretném kihirdetni itt a 2014-es év általatok leginkább díjazott ötleteit - ígérem, nem fogják megköszönni az összes rokonuknak, barátjuknak, valamint az Akadémiának. :-)

Nézzük is őket szépen sorban.

Január 
Az év elején egy kicsorbult pöttyös bögréből készítettem minigarzont egy manónak, és abban a hónapban nektek leginkább ez volt a legkedvesebb - ebben olyannyira egyezik az ízlésünk, hogy a bögreház, lakójával együtt most is itt lóg mellettem...





Február
Szokás szerint korán nekikezdtem a húsvéti készülődésnek, ennek eredményeként születtek ezek a pihe-puha nyuszik, amelyeknek alapjaként műanyag kindertojásbelsőket használtam - a kis oktondi pofijukkal szerényen elvitték a februári népszerűségi díjat. :-)





Március
Ekkor már valószínűleg mindannyian áhítoztunk a tavasz, a zöld, a napfény, a szabad levegő után, ezért lehetett havi kedvenc a lehasznált sütőforma, ami virágtartóként új életet kapott. Ekkor még nem tudhattam, mennyit fogom használni, de most már múlt időben beszélhetek arról, hogy egész nyáron fűszernövényeknek adott otthont, és jövőre is ezt teszi majd - most pedig szárított levendulák laknak benne, de csak tavaszig :-)





Április 
Még mindig kert-téma, de már igazán "kint ülős" típus - régi agyagcserepek és agyagtálak újjászületéséhez adott inspirációt a napsütés, így készült el ez a két kis piros pöttyös gombaülőke, amit az nlcafé olvasói is megkedveltek. :-)





Május
Amikor a vakáció már a spájzban van, mindig ez tölti be az összes gondolatunkat. Ezt szimbolizálta a hungarocell koszorúalapból alkotott mentőöv, ami valódi tengerparti hangulatot árasztott nálunk az ajtón, és a ti szíveteknek is kedvesnek bizonyult...





Június
A műanyag kindertojásbelsők mindig kedvenc alapanyagnak számítanak errefelé, és az én egyik személyes kedvenc bejegyzésem is egy kindertojás katicacsapatról szólt, ami szintén az nlcafén jelent meg, de a blog facebook-oldalán ti is nagyon kedveltétek - és ebben csak egyet tudok veletek érteni, ami talán szerénytelenségnek hangzik, de azok a  katicapofik... :-)





Július
Nyár közepére összegyűlt annyi kiürült konzervdoboz, hogy bátran dekorálhattam egy egész kupacnyit nyomtatott vintage grafikákkal, és azóta is ezekben tartom az ecseteket, ollókat, alkoholos filceket és sok egyéb feltétlenül szükséges eszközt - még mindig csodaszépek, és szívből örülök annak, hogy ti is így éreztétek...





Augusztus
Nyáron volt egy kis idő a ráérősebb dolgokra is, így születhetett meg az év egyik legnépszerűbb bejegyzése, a cipősdobozból készült kisbőrönd. Ennek az utóéletéről is be tudok számolni: még mindig kitűnő állapotnak örvend, ami - el kell ismernem - még engem is meglepett. Konklúzió: ha kellően erős kartonból készült cipősdobozt használunk alapként, a kisbőrönd simán átevickél az idők viharán :-)





Szeptember
Ekkor leginkább az iskolakezdés lázában égtünk, de azért jutott egy kis idő ezt-azt készíteni is... ezek közül pedig ebben a hónapban leginkább a levendulaszálakból kötött lila lánykák bizonyultak a legnépszerűbbnek, és a véleményeteket én is csak osztani tudom, már csak a névrokonság kapcsán is :-)





Október
Ez az a hónap, amikor már képtelen vagyok további önuralomra inteni magam, és karácsonyi ötletek tömkelegeivel árasztalak el benneteket, bízva abban, hogy ezt nem bánjánok azért annyira :-) A visszajelzésekből úgy tűnik, nagyon megértőek vagytok, olyannyira, hogy a tobozból készült hóemberek rögtön elvitték a hónap legnépszerűbb ötletének díját, persze lehet, hogy azért, mert az év első karácsonyi bejegyzése is ez volt... :-)





November
És máris a nyakunkon volt a november, ami hagyományosan a blog legerősebb hónapja minden évben - ez idén sem volt másképp, egészen fantasztikus oldalletöltési számokkal szereztetek nekem örömöt, ami ezúton is köszönök... a hónap legnépszerűbb bejegyzése címért ezúttal többen is versengtek, és a nyertes csak annyira pici különbséggel vitte a pálmát, hogy akár négy első helyezettet is hirdethetnék, de a legelőkelőbb helyet végül a dundi síelők klubja vitte el - és ugyanilyen népszerűnek bizonyultak az iskolai adventi vásáron is. :-)





December
Az év utolsó hónapja pedig végül úgy tűnt, minden eddiginél gyorsabban érkezett el, és úgy ért véget, hogy még számtalan karácsonyi ötlet keringett a fejemben - de januárban már mégsem írhatok ezekről, sajnos - de ha itt lesztek, csak tíz hónap, és mindegyikkel találkozhattok :-) A legszebb téli időszakban, decemberben a leginkább a faspatulából készült képeslapokat szerettétek, és azt hiszem, ez nagyon jó döntés volt  - ezt az ötletet más formában idén is előveszem, az biztos :-)





Ezek voltak tehát a 2014-es év legnépszerűbb bejegyzései - hamarosan pedig az idei év első versenyzői állnak a startvonalhoz... :-)




19 megjegyzés:

  1. Ěn mindet szerettem. Örömmel vártam minden újabb bejegyzésedet. Remélem, hogy ez az éved hasonlóan gazdag és kreatív lesz♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is nagyon remélem, hogy idén is így lesz :-)

      Törlés
  2. Annyi kedves ötletet osztottál meg velünk az elmúlt év során! Köszönjük!!! :o)

    VálaszTörlés
  3. A Te blogodból best of-ot csinálni, olyan, mint a Jóbarátokból. Lehetetlen kiválasztani a legjobb részeket, mert mindegyik az! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira tetszik ez a hasonlat! :-) Köszönöm!!

      Törlés
  4. Keep on going! I love it all, Best wishes for 2015, byebye Francien

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you for your kindness! I wish you the best for this year!

      Törlés
  5. Én biztosan Veled leszek idén is !!
    Számomra a Kifli és Levendula a legjobb,legkreatívabb,leginspiráløbb blog !!!
    Köszönjük,hogy megosztod velünk !
    10 hónap múlva várom a csudijó karácsonyi ötleteket !! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, annyira jólesik...
      Én is várom, már most, a kedvenc időszakom! Sosem fogynék ki a karácsonyi ötletekből, azt érzem :-)

      Törlés
  6. A bőröndös első hellyel maximálisan egyetértek. Én is elkészítettem, csak ilyen klassz övem nem volt. De majd idén szerzek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is találtam egy ideális példányt tegnap szekrényrámoláskor, úgyhogy még legalább két bőröndöt biztos gyártok :-)

      Törlés
  7. Drága Évi, először is szeretnék Nektek békés, boldog új esztendőt kívánni! :) A 2014-es top bejegyzéseidet pedig olyan jó volt újra végignézni, gyönyörűek, kedvesek, aranyosak egytől-egyig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük nagyon-nagyon, drága Hankka, a kedvességet és a jókívánságot is! Ugyanilyen szépséges, gazdag évet kívánok Nektek én is, sok-sok csodás recepttel, ahogy mindig! :-)

      Törlés
  8. Minden ötleted nagyon aranyos és többet el is készítettem már, de azt igazán sajnálom, hogy tavaly nem láthattuk az adventi koszorúdat. November óta ezt vártam, mert mindig igazán csodás dolgokat alkotsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nem volt véletlen :-) Történt ugyanis, hogy ősz végén megláttam egy boltban egy csodálatosan szép, nemesen egyszerű koszorút - csak uszadékfa ágakból állt, négy gyertyatartóval, és annyira tökéletes volt, hogy azt vettem meg, és az lett az idei koszorúnk, minden díszítés nélkül. Annyira szép, hogy még mindig nem volt szívem eltenni - hát végül ezért nem készítettem magunknak adventi koszorút....

      Törlés