2014. december 15., hétfő

Rénszarvas a falon


Lassan átkeresztelhetném a blogot Spatula és levendulára, annyira átvették itt a nyelvlapocok az uralmat :-) Igenigen, már megint spatulás ötlet, de éppen ez az aktuális kedvenc, úgyhogy nem tudom nem megírni nektek. Az inspiráció onnan származik, hogy a neten több helyen láttam dekortapasszal készített rénszarvasfejeket, ezt gondoltam tovább egy időtállóbb, stabilabb verzióban, ami ráadásul kedvünk szerinti színre festhető, és szerény véleményem szerint látványosabb megoldás, mint egy sima kép.

Kiindulásként tehát megint az én kis drágáim, a spatulák:





Fogtam őket, és rénszarvasfej-formát raktam ki belőlük. Láttam, hogy úgy nem lesz harmonikus a látvány, ha mindegyik spatulát meghagyom eredeti méretében, ezért egy éles ollóval vágtam jó pár kicsi és közepes méretű darabot is. Persze a levágott darabokon nem annyira egyszerű az eredeti íves végeket reprodukálni, de ha mintának használunk egy másik darabot, akkor egész könnyen megy.

Az egészben hagyott és vágott darabokból összeraktam végleges formára a szarvasfejet:





Ragasztópisztollyal egymáshoz rögzítettem a darabokat, ez már nagyon gyorsan megy - persze a szimmetria megtartása nem ment egyszerűen. :-)
Megvártam, amíg a ragasztó teljesen kihűl, és szürkére festettem a spatulákat.






A komolyságot oldandó, kötöttem egy kockás masnit az egyik agancsra - és ezzel készen is lett a mi enyhén skandináv stílusú fali dekorációnk, kedvenceimből, a gyógyszertári spatulákból. :-) 




















4 megjegyzés:

  1. Jó reggelt! Kis irigykedéssel indul a hét: már megint fantasztikusat alkottál!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Látom, megint kell menni a costacafe felé spatulát szerezni...

    VálaszTörlés
  3. Merry Christmas!
    I think you will find this page useful and joyful:
    http://wp.robertsabuda.com/pop-make-angel/
    Valentine

    VálaszTörlés