2014. december 17., szerda

Krétatábla-ajándékkísérők


A fekete alapon krétával írt feliratok mostanában hihetetlenül divatba jöttek, és ezt nem is csodálom, nagyon látványosak - nosztalgikus, régimódi hangulat lengi körül ezeket, ugyanakkor egyszerűséget sugároznak, ez pedig a kedvenc kombinációm. Egy ideje már tudom, hogy a karácsonyi ajándékcsomagokra ilyen jellegű ajándékkísérőket szeretnék, de szerettem volna ezeket egyedi formában kivitelezni, nem kész megoldással dekorálni - végül is ettől lesz egy ajándék egyedi, személyre szabott és szeretetteljes, még ha ez is az időigényesebb út...

Végül is az idei két kedvencemet ötvöztem egybe - a krétafeliratok mellett hasonlóan rabul ejtett a faágból-fatörzsből vágott szeletek szépsége, az ezekből készült alkotásokra is százezer példát lehet látni netszerte. Persze, így karácsony előtt öt perccel nem vállalkoznék arra, hogy valami bonyolult dologba kezdjek, ez is éppen elegendő volt, amit most leírok, pedig ez tényleg nem volt különösebben művészi, vagy inkább semennyire sem. :-)


Ilyen fatörzsszeleteket készítettem elő az ajándékkísérőkhöz:





Fekete akrilfestékkel megfestettem a szeletek világos részét:





Teljes száradás után pedig fehér lakkfilccel kidekoráltam a fakorongokat, feliratoztam, rajzolgattam, pöttyöztem, kacskaringóztam, hópelyheztem, szóval igazán kiéltem magamat, nem panaszkodhatom. :-)

Tulajdonképpen ennyi is az egész. Már csak majd nagyon szépen megkérem Őt, hogy fúrjon egy lyukat a szeletek felső részébe, hogy zsinórral majd a csomagokra tudjam kötni az ajándékkísérőket - remélem, a megajándékozottak örülnek majd neki...






























13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-) Én is nagyon-nagyon boldog karácsonyt kívánok neked!

      Törlés
  2. Nagyon jól néznek ki!!! Ügyes vagy! :o)

    VálaszTörlés
  3. Huh, nagyon profin néz ki, tényleg! Szuper! Mekkorák ezek a korongok kb?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! Olyan 8-12 cm átmérőjűek, erre éppen jól lehet írni.

      Törlés
  4. Jaj, jaj, meseszépek lettek! Ajándékkísérőre nekem már sosincs erőm...de mindig vágyódom rá, és örömmel nézegetem őket!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Ezeket még poháralátétnek is el tudnám képzelni az ünnepi asztalra. :)
    Áldott Karácsonyt kívánok neked és köszönöm, hogy ilyen sokszor megajándékoztál ebben az évben a rengeteg blog bejegyzéseddel!
    Üdv.
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A poháralátét nagyon jó ötlet :-) Köszönöm a kedves szavakat, én is nagyon-nagyon boldog karácsonyt kívánok neked (nektek)!

      Törlés
  6. Nálam is nagy kedvenc a fekete táblára kréta felirat! Én megállító táblát szeretnék majd ilyet a házunk elé...Kösz az ötletet!

    VálaszTörlés
  7. Lehet, hogy buta kérdés, de engem az érdekelne,hol lehet fatörzs szeleteket beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy buta kérdés, én is keresgéltem egy ideig... de hobbiboltokban nagyon drága (már ahol van), szóval a legegyszerűbb valakit megkérni, hogy vágjon szeleteket - mezőőrt, erdészt, bárkit, aki találkozik fatörzsekkel, ez a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás :-)

      Törlés