2014. október 28., kedd

Szellemkoszorú


Tudom, hogy sokan ellenérzésekkel viseltetnek Halloween-ügyben, és nem is szeretnék pro vagy kontra érveket hozni, de azt gondolom, minden olyan témakör jó, ami inspirációt ad ahhoz, hogy a gyerekekkel együtt alkossunk valamit. Így aztán amikor a Nagyobbik kitalálta, hogy készítsünk egy szellemkoszorút, természetesen rögtön neki is kezdtünk... ez most ő szerette volna előállítani az elejétől a végéig, ezért egy igazán egyszerű és gyerekbarát megoldást találtunk ki, mindjárt fogjátok is látni - gyakorlatilag bármilyen korosztály el tudja készíteni. Egy ponton persze mégiscsak szigorúnak kellett lennem, mert a ragasztópisztoly kezelését még egy ügyes ilyen kilencéves nagylánynak sem adhattam át, úgyhogy a szellemeket végül én ragasztottam fel - de a többi érdem mind a Nagyobbiké.

Tehát szellemkoszorú volt az én kis barkácstündérem elképzelése - csupa itthon fellelhető alapanyagból gondoltuk ezt elkészíteni, így végül a következőket vettük elő: egy korábban már használt hungarocell koszorúalap, sok papírzsebkendő, és egy kupac kiszáradt, fényét vesztett vadgesztenye, valamint egy ragasztóstift és egy vékony hegyű fekete alkoholos filctoll.





Egy gesztenyét bekentünk a ragasztóstifttel (nem kell nagyon alaposan), és egy szétnyitott zsebkendő közepébe helyeztük.





A zsebkendőt ráhajtottuk a gesztenyére, és egy kicsit összenyomtuk:






A Nagyobbik megrajzolta a szellem pofiját:





És még készített rengeteg további szellemet, mindegyiknek teljesen egyedi arcot rajzolva :-)





Én pedig felragasztgattam a szellemeket a koszorúalapra, egymás után:





Míg az egész tele nem lett a fehér alakokkal. Mindketten nagyon elégedettek voltunk a végeredménnyel, főként mert nagyon kevés költséggel készítettük el a szellemkoszorút, a képeknél sokkal látványosabb lett, és a munka oroszlánrészét tényleg a Nagyobbik végezte - én pedig rendkívül büszke vagyok rá. :-)
























4 megjegyzés:

  1. Köszönöm az ötletet. Marci fiam egyből lázba jött, s megkezdjük a szellemgyártást. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy Marcinak megtetszett! Kellemes szellemgyártást kívánok nektek :-)

      Törlés
  2. Ez akkora ötlet, hogy nem is tudom megfogalmazni! Nagyon köszönöm, és remélem nem baj, hogy a nagy közösségi portálon is megosztottam, dehát muszáj volt! Nagyon köszi az ötletet, délután ezt fogjuk gyártani :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj, szívből örülök, hogy rokonszenvesnek találtad a kis szellemeket! Nagyon jó móka készíteni is, remélem, ti is így érzitek majd :-)

      Törlés