2014. szeptember 24., szerda

Pingvintrió


Ahogy bejött a hűvös idő, ez rögtön meghatározta a gondolataimat is - bár még csak szeptembert írunk, egészen különös módon három kis pingvin keveredett az asztalomra. No persze nem maguktól, én készítettem őket, ősz ide vagy oda - és be kell vallanom azt is, hogy közben jó pár percen át gondoltam a karácsonyra. :-) Jó, jó, tudom, nem szabad siettetni a dolgokat, és nem is teszem - de gondolni, azért azt szabad rá, ugye? :-)

Szóval visszatérve a pingvinekhez, van az úgy, amikor éppen az tör rá az ember lányára, hogy pingvineket szeretne látni maga körül, és hát mit is lehet ilyenkor csinálni? Szerintem - pingvineket. :-)


Húsvétról maradt még három fatojás, ezeket terveztem felhasználni a madárkák alapjaként:





Fehér akril alapozófestékkel átfestettem a tojásokat (hurkapálcára szúrva a legegyszerűbb megszárítani őket):





A tojások alsó részét szürkére festettem, inkább rájuk nyomogatva az ecsetet, mint egyenes vonalakkal - kicsit valóságközelibbé téve a "tollazatot" :-)





Pingvinpofi: mivel itt fontos volt a pontos körvonal, előbb alkoholos filccel ezt megrajzoltam, és utána festettem ki fekete akrillal.





Csőrnek pici narancssárga zseníliapomponokat ragasztottam, a szemeket alkoholos filccel rajzoltam meg. A szárnyakat szürke filcanyagból vágtam ki, és ezeket is felragasztottam:




A lábakat dekorgumiból vágtam ki és egy pötty pillanatragasztóval rögzítettem. Egy kis masni még itt, egy nyakkendő ott - és készen is lettek a madárkák, a nagyon őszi (na jó, egy egészen icipicit karácsonyi...) pingvinek :-)






























4 megjegyzés:

  1. Édesek lettek!
    Én már egyáltalán nem bánnám, ha lenne időnként már karácsonyi barkácsolás is Nálad! Nem siettetés ez, hanem örömteli készülődés , és előre gondolkodás.Nekem a karácsony mindig egy csoda, még ennyi évesen is :) Szeretem! Egész évben gondolok rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek Veled, nekem is egy csoda, és az ideit is már most úgy várom... megnyugtat, hogy nem csak én érzem úgy, hogy már szeptemberben is szabad beszélni róla - de legkésőbb október közepétől telis-tele lesz a blog karácsonyi ötletekkel, az biztos :-)

      Törlés