2014. szeptember 3., szerda

Miss Lavender


Most pedig valódi levendulalányok következnek :-) A levendulabokraink leszedése után sok-sok csokrot készítettünk, de még mindig maradtak bőven a virágszálakból. Kísérletképpen készítettem belőlük a lenti figurákat, de azt hiszem, az iskolai adventi vásárra is fogok belőlük készíteni jó párat - igenigen, tudom, hogy korai, de nem árt előre gondolkozni, mert a vásár előtt általában semmi sem jut eszembe... persze, azok inkább levendulatündérek lesznek, szárnyakkal - a mostaniak viszont egyszerűen csak lánykák, talpig lilában. :-)

Az elkészítésükhöz elsősorban levendula kell, valamint 2,5 cm átmérőjű préselt papírgolyók:





A levendulaszálakból kb. 8 cm hosszúságú darabokat vágtam:





A papírgolyó résébe egy csepp ragasztót tettem, és a szorosan összefogott szálvégeket belenyomtam.





A szárak felső részére lila anyagot tekertem (egészen pontosan egy lila csipkét), és egy vékony selyemszalagot kötöttem rá.





Lila fonalból elkészítettem a figura haját, majd a papírgolyóra ragasztottam, majd egy-egy rövid levendulaszárat szúrtam a csipkefelsőbe karként.





Ezen a ponton még ki lehet szélesíteni a szoknyarészt - ehhez vágtam pár rövidebb szálat, és virággal lefelé beleszúrtam ezeket a felsőrészbe - a derékra kötött szalag alá még befér néhány.
Végül megrajzoltam a levendulababa pofiját, és ezzel el is készült.





Persze nem hagyhattam egyedül,úgyhogy gyorsan kapott még két társat - csodás illatot árasztottak :-) 






















12 megjegyzés:

  1. Óóóó!!!!!! Nahát!!!!! Milyen bájosak! Én is készítek egy párat, még tele a bokor, mert mindig sajnálom levágni a virágokat.... Boribon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy lelkierő kell hozzá, de aztán télen olyan jó szagolgatni a csokrokat :-)

      Törlés
  2. Óóó, ebben igazán benne vagy testestül-lelkestül! Akár a logód is lehetne. Még kifliből kéne valamit készíteni hozzá ...
    De amúgy füllentős vagy! Még hogy Neked nem jut semmi eszedbe!? Kizárt! :)
    Ismét csodálatosat alkottál.
    Fáni & Hercsula

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ezzel tényleg így vagyok: ha nem kell, ezer ötletem van, de ha kellene, hirtelen kiürül az összes kreatív gondolatom :-) Köszönöm!

      Törlés
  3. Miss Lavender Anne Shirley barátja, ugye? Egyszer megcsinálhatnád Anne-t és Dianát is. Meg mindenkit Avonlea-ből. Mrs. Rachel Lynde-re különösen kíváncsi lennék! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem az a pláne, hogy megint vmi tök újat alkottál-már bocsi, de azt megszoktuk és persze örvendünk! :) A pláne számomra az, hogy ezeknek az édes kicsi lánykáknak, mindegyiknek, más és más az arckifejezése! Óriási!!! Annyira egyediek és cukipofák, hogy az vmi elképesztő! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezek kis csodák! :) annyira szeretni való kis figurák <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek ötletesek!Gratulálok.Nagyon szeretem a levendula illatát:)

    VálaszTörlés
  7. Már most várom a fényképet a levendula tundérekrol... Levendula-lila, libbenö-lebego szárnyuk lesz???
    Orsi

    VálaszTörlés