2014. augusztus 6., szerda

Olaf, a hóember


Általában van bennem gyanakvás, amikor megnézek egy Disney-rajzfilmet, mert egy időben volt néhány kevésbé sikerült, cukormázzal nyakon öntött darabjuk - de a Jégvarázs abszolút tízpontosra sikerült. Csodás látványvilág, szép történet, nagyon jó karakterek, a hercegnők kicsit sem bosszantóak és gyámoltalanok, hanem igazi jellemek és valódi hősök, akik bár esendőek és hibáznak, maguk irányítják a sorsukat. Ráadásul a dalok is mind nagyon rendben vannak, egyszer sem éreztem a szokásos disney-s "jajistenemmármegintmiértkezdelénekelni"-t - na és hát ott van ugye Olaf, az aranyszívű, ugyanakkor kissé hebrencs hóember, akit nem lehet nem szeretni... Persze a gyerekeknél ő a legnagyobb kedvenc, úgyhogy amikor a Nagyobbik kért egy saját dobozkát, amiben az apró kincseit gyűjtögetheti, azt gondoltam, itt a lehetőség arra, hogy Olaf kézzel fogható közelségbe kerüljön. :-)

Kedvenc hóemberünket süthető gyurmából készítettem el úgy, hogy majd a dobozra lehessen rögzíteni:





A natúr dobozkát kétféle árnyalatú kékre festettem:





Olafot pillanatragasztóval rögzítettem a dobozka tetejére. Rátettem még a kis tulajdonos nevét is, és persze néhány hópelyhet a téli hatás kedvéért :-)

A Nagyobbik hatalmas örömmel fogadta a kincses dobozkáját, a Kisebbik pedig rögtön leadta a rendelést egy saját példányra - kedvenc sárkányával, Fogatlannal dekorálva. De ez már egy másik történet... :-)



















5 megjegyzés:

  1. Kedves Levendulalány!
    Szerintem a gyerekeidet minden kispajtása irigyli.

    VálaszTörlés
  2. Jaj...:) (Elnézést, most csak ennyire futja, mert annyira kis szép :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, pont most sikerült megnéznem a Jégvarázst! És ez az Olaf igazán jól sikerült :D!

    VálaszTörlés