2014. március 7., péntek

Nyuszi cilinderben


Ilyentájt jóval nagyobb az egy négyzetméterre jutó nyuszik száma, mint az év többi részében, amikor is a házban egy nyuszi tartózkodik, igaz, ő viszont igazi :-) De mostanában tényleg mindenből valamilyen nyulas ötlet következik, és ez még egy olyan teljesen hétköznapi tevékenység közben is így van, mint a joghurtevés... mert egy kiürült joghurtospohár végül is majdnem olyan, mint egy cilinder alapja, és hát mit is szoktak cilinderből előhúzni? Hát nincs igazam? :-)

Kiürült joghurtospohár tehát elmosva, eltörölgetve, úgyhogy irány a következő nyúl :-)





A műanyag poharat bevontam fekete, jól beragasztózott kartonnal, a papírfelesleget levágtam.






Egy kistányér segítségével kivágtam egy kört, majd ennek a közepét is.





Beragasztóztam a joghurtospohár tetejét, és a kartonkört ráragasztottam. A kör alatti pohárszéleket fekete alkoholos filccel bekentem.





Kerestem egy akkora papírgolyót, ami éppen nem fért át a lyukon:





Rózsaszínnel kiszínezett kartonpapír fülecskéket ragasztottam rá, és akoholos filccel megrajzoltam a nyuszipofit.





A fejet a cilinderre helyeztem, és elé ragasztottam két kis zseníliagolyót.





Végül még kapott egy csinos pöttyös masnit a nyakába, és egy ágacskát a kezébe :-)





















De azért az igazi, az mégiscsak a legeslegigazibb... :-)









 

15 megjegyzés:

  1. Ez mekkora ötlet... Úgy irigylem az agyadat... :D
    És az igazi nyuszi... Tündéri! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D :-D
      Még annál is tündéribb! A legjobban nevelt gyerek a házban! :-)

      Törlés
  2. Ez megint nagyon édes lett! Azt gondoltam, a nyuszi témában már sok újat nem lehet hozni... Hát lehet! Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így érzed :-) én köszönöm, hogy megírtad!

      Törlés
  3. Felülírtad a keddi technika órám! :)
    Márta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) De remélem, nem haragszol ezért! :-)

      Törlés
  4. Márcia Carvalho de Souza2014. március 7. 20:31

    Fofo demais!!

    VálaszTörlés
  5. No, azt hiszem megvan az idei húsvéti ajándék. :) Szuper aranyos. Még a múlt évben készült varrott nyuszik (szintén Tőled, ki mástól) :) is ki vannak téve az ajándékozottaknál. Legyen az gyerek, nyugdíjas vagy üzletember, esetleg igazgató. :))

    A kalitkák is nagyon szuperek, levegőn száradó gyurmából álltam neki. :)
    És a nyuszid meg..
    Olyan jó, hogy vagy!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök nagyon, hogy tetszik a cilinderes nyuszi ötlete :-) De ugye, hogy az igazi mennyire gyönyörűséges? Imádjuk :-)

      Törlés
  6. Nagyon édes, van egy olyan érzésem, hogy hamarosan társai is lesznek (vagy már vannak is?! ;) )

    Meg szeretném köszönni, hogy az egyik bejegyzésedben megemlítetted az Éva Kreatív magazint, bár sok utánajárást igényelt és ennek ellenére is csak megrendeléssel jutottam hozzá, DE megérte, nagyon klassz újság!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lettek, mert az első cilinderes nyulat, ami a bejegyzésben szerepel, a Kisebbik felköltöztette magához, és nem akart lemondani róla :-)

      Nagyon szívesen, tényleg igazán klassz újság, a mintás lapok pedig külön öröm benne :-)

      Törlés
  7. De ééééédes ez a kalapos nyuszi :)
    Az igazi is nagyon aranyos nyomorgatnivaló :D

    VálaszTörlés
  8. Annyira cukik ezek a nyuszik! Köszönet ezért a rengeteg fergeteges ötletért! Az egyik legjobb dolog volt,hogy rátaláltam a blogodra :-)

    VálaszTörlés