2014. március 3., hétfő

Dobozkák vintage hangulatban


Régóta őrizgetek egy natúr kartondobozkákból álló készletet - tipikusan kreatív felhasználásra való, egyszerű, barna kartonból készült, nagyobb-kisebb-még kisebb-egészen pici méretű dobozok voltak ezek. Ami megtetszett bennük, az elsősorban az volt, hogy mindegyiknek a tetején van egy négyzet alakú bemélyedés, ami nagyon alkalmasnak tűnt arra, hogy mindenféle dologgal dekoráljam.
De a képen jobban látszik, miről is van szó:





Elsőként persze lefestettem a dobozokat akrilfestékkel: kettőt fehérre, kettőnek pedig kevertem egy nagyon világos, lágy türkiz árnyalatot.





És jöhetett a dekorálás. :-) A legnagyobb dobozba kottapapírt és vastag, pöttyös selyemszalagot ragasztottam, ezekre pedig egy csipkecsíkot - végül pedig egy antikolt díszkulcsot.





Az eggyel kisebb méretű türkiz színű dobozt jól megcsiszoltam, hogy kellően kopottas legyen, majd beleragasztottam egy nagyon szép, szürke pöttyös vászondarabot. Erre is ment egy csík csipke, majd egy bélyeg, egy darabka vintage papír, egy kis fapillangó és egy lepecsételt fakerék.
Ez az én személyes kedvencem a dobozok közül....





A harmadik dobozka ismét fehér lett, a közepére egy darabka zsákvásznat és vintage papírszeletet ragasztottam, végül pedig egy antikolt kiskanalat. Itt a doboz peremét is díszítettem négy csík csipkeszalaggal.





Az utolsó, türkiz dobozka pedig annyira aprócska volt, hogy végül két szalagdarabnál, egy picike papírvirágnál és egy pecsétnél több nem is fért el rajta, de így is tökéletes lesz apróságok tárolására.





Eredetileg ajándéknak gondoltam a dobozokat, de már most látom, hogy nehéz lesz megválnom tőlük... :-)






































 

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. Én a dobozok tetejét még képként a falra is felakasztanám.

    VálaszTörlés
  2. Ez volt az a fajta doboz, amivel az én kreatív agyam nem tudott mit kezdeni - épp a mélyedés miatt. Ám most meggyőztél :) Nagyon szépek lettek, természetesen!
    Megakadt a szemem a papírvirágon, amit a legutolsóra tettél. Beszereztem én is egy ilyen lyukasztót, és most gondolkodom, hogy mire használhatnám még. Volna rá valami nagyon egyszerű ötleted? (Eddig hungarocellgömböt készítettem, amire gombostűkkel rászúrtam a színes virágokat.)

    P.S.: tegnap elkészült Boyd mama sütije, és mmmmm..... :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges!Kedvem lett Itthon maradni és barkácsolni,barkácsolni...

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a dobozaid! A két fehér különösen♥

    VálaszTörlés
  5. Elragadó dolgokat alkottál ismét! Gratulálok.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a pillangós tetszik a legjobban. És nekem is rögtön a falra akasztás jutott eszembe... Jó lenne már egy önálló gondolat :-)))

    Norik

    VálaszTörlés
  7. Te egy varázslónő vagy... Elbűvölőek lettek egytől-egyig :-)

    S én is a falra tenném :-))))

    VálaszTörlés
  8. Hű! Odavagyok értük!Gyönyörűek!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek!! Én is elfogadnám őket ajándékba:))

    VálaszTörlés
  10. Csodaszépek lettek!

    VálaszTörlés
  11. Jaj, de gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok :-)

    VálaszTörlés
  13. Most nagyon megirigyeltelek, hogy ilyen gyönyörűségekkel büszkélkedhetsz(eleve is odavagyok az antikosabb dolgokért, úgyhogy ez csak hab volt a tortán). Amúgy szeretnék valamit kérdezni. Honnan szerzel ilyen jó kreatívkodásra alkalmas cuccokat? Mert a mi kreatív hobbinknak nem olyan nagy a választéka. Na jó, azért van, de ilyen dolgokat még sosem láttam.

    VálaszTörlés