2014. február 21., péntek

Szülinapi ajtódísz egy kilencéves kislánynak


Szombaton lesz kilenc éve, hogy egy látszólag emberkislány (de valójában egy tündér) bennünket választott szüleinek. Róla nem túlzás azt mondani, hogy bearanyozza a mindennapokat, mert tényleg ezt teszi... és hihetetlen, hogy már kilenc éve. Mivel a szombatunk úgy alakul, hogy sajnos nem tudjuk a nap összes óráját együtt tölteni, szeretném, hogy mégis minden pillanatban érezze, milyen különleges nap is ez - így arra gondoltam, hogy mindenféle kis meglepetésekkel is kiegészítem az ünnepet. Elsőként készítettem papírból egy koszorút az ajtajára - most ezt mutatnám meg.

Kiindulásként vágtam 17 db kartonkört fekete fotókartonból:





Valamivel kisebb méretben kivágtam ugyanennyi szívformát fehér kartonból:





A szíveket a fekete körökre ragasztottam:





Narancssárga papírból kis háromszögeket és félköröket vágtam, ezeket is felragasztottam.





Mindegyikre két pöttyöt rajzoltam, majd a kis pingvineket - két darab kivételével - kör alakban egymáshoz ragasztottam.





 Mintás papírokból pici ajándékcsomagokat vágtam, és ezeket a pingvinek lábához ragasztottam, a dobozkákra pedig egy-egy betűt írtam (így összeolvasva a BOLDOG SZÜLINAPOT feliratot adják ki):






 A megmaradt két pingvin nagyobb és szebb csomagokat kapott:






 Ezt a két pingvint kilyukasztottam, és fonalra akasztottam őket - a fonal végeit pedig a koszorú tetejére, belülre odaragasztottam.

Ezzel el is készült a szülinapi ajtódísz. A két dobozkára még kis személyes üzenet kerül majd :-)
Persze, nemcsak szülinapra lehet készíteni hasonlót - például ovisoknak is nagyon jó elfoglaltság lehet a kis pingvinek megalkotása.

De ami a lényeg most - boldog születésnapot a mi édes kislányunknak!













 
 
 
 
 

 








 

25 megjegyzés:

  1. Igazán bájos meglepetés, biztosan nagyon fog örülni neki! Isten éltesse! Emese

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. I hope my little daughter will share your opinion - this will be a surprise for her :-)

      Törlés
  3. Ez megint nagyon tetszik!!! És tényleg nem csak szülinapra jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, csak úgy is - még egészen nagyban is helyesen mutatna egy ilyen kis pingvin , mondjuk cd- vagy bakelitlemez-méretben is :-)

      Törlés
  4. Sok boldogságot kislányodnak. Bizony nagyon szerencsés, hogy olyan anyukája vagy, mint te. Csodálatos, hogy mennyi szépség veszi körül minden nap. És nálatok a hétköznapok is ünnepnapok, hát akkor milyenek a szülinapok! Várom a képes beszámolót! <3

    Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon, drága Ági! Azt hiszem, a te kislányaidra is elmondhatjuk ugyanezt... képzeld, most fogunk jegyet venni Hanna színdarabjára, már nagyon várjuk :-)

      Törlés
  5. Boldog szülinapot a kis(nagy)lányotoknak!
    Milyen bájos ötlet! Legszívesebben rögtön állnék neki, de megvárom, míg Bori lányom hazaér az oviból, és ketten elkészítjük.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a kisnagylány nevében is :-) Remélem, hogy tetszeni fog a lánykádnak a pingvinkészítés :-)

      Törlés
  6. boldogat, boldogat, sokat sokat sokat!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes és mutatós, remélem nem fogom elfelejteni, mire az én unokám szülinapja jön. Ja, és boldog szülinapot az ünnepeltnek!

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot a kislánynak!!!
    És nagyon édesek a pingvinek! <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon boldog születésnapot a kislányodnak! (A koszorú nagyon édes! :))
    Emese

    VálaszTörlés
  10. Csak csatlakozni tudok a pingvin-koszorús jókívánsághoz, Isten éltesse, fürössze minden jóban a nagylányt. :)))
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  11. Én is beállok a köszöntgetők sorába: Boldog szülinapot a kislányodnak! Isten éltesse sokáig!
    A pingvinek nagyon aranyosak. Mentettem az ötletet, köszi! :))

    VálaszTörlés
  12. Jajj, nagyon helyes!!
    Boldog szülinapot a leányzónak.:))

    VálaszTörlés
  13. Isten éltesse sokáig a nagylányod! Olyan gyorsan felnőnek...

    VálaszTörlés
  14. Nagyon boldog szülinapot a lánykának! :) Az én Kisfiam múlt kedden született, de már alig várom, hogy ilyesmiket csinálhassak vele! Remélem fogja szeretni a kézműveskedést... :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon boldog szülinapot kívánunk mi is neki!!! Megcsinálom én is a 9 évesem szülinapjára!!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon sok boldog születésnapot a nagylánynak! Kádárné Márti

    VálaszTörlés
  17. Annyira helyes és aranyos az ajtókoszorú, nagyon tetszik! :) Kislánykádnak nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  18. So cute ! It's wonderful, really

    VálaszTörlés
  19. Aranyos cucc, de lehetne pontosabb a leírás. Valójában 18 db kartonkört vágott ki az elején, 2-t félrerakott és így maradt 16, ahogy a képen látszik is, és a boldog szülinapot betűszáma is ennyi. 17-2 = 15 ugyebár. Szóval 18-at kell kivágni.

    VálaszTörlés