2013. december 2., hétfő

Hétkezdet Télapóval


Először is azzal kezdeném, hogy bár arról volt szó, én ajándékozok meg valakit közületek, végül is fordítva történt - én kaptam tőletek ajándékot. Nem tárgyiasítható, pénzbe nem kerülő, mégis ezerszer többet érő ajándékot: szeretetet, kedvességet, elismerést... ahogy olvastam a kommenteket, nem egyszer lett könnyes a szemem a sok-sok kedves szótól. Hihetetlen volt, hogy bár csak annyit is elég lett volna írnotok, "jelentkezem", rengetegen megírtátok, mihez kezdenétek a csomaggal, és mióta olvassátok, szeretitek a Kiflit, sok kis apró történettel kiegészítve... elmondhatatlanul hálás vagyok ezért a kedvességért és szeretetért. Köszönöm - és köszönöm és köszönöm.

A sorsolást tegnap este elvégeztük, és nem is szaporítanám tovább a szót: a csomagot Márkiné Anita nyerte. Mivel majdnem 300-an vettetek részt a játékban, teljes családi kooperáció kellett a sorsolás lebonyolításához - ezúton is köszönöm anyukámnak, hogy a sok-sok nevet ráírta a sok-sok papírszeletre :-) A sorsolás legjobb része a Nagyobbiknak jutott, ő húzta ki a nyertest - erről képet is tudok mellékelni:





Gratulálok, Anita, és kérlek, írj nekem egy levelet a pereceslevendula@gmail.com -ra, hogy megbeszélhessük a részleteket! :-)

A nagy hír mellé mára egy egyszerű ötlettel tudok szolgálni - ha kíváncsiak vagytok arra, hogy lesz Télapó egy vágódeszkából, nézzétek meg :-)






Hát így :-)

 
















Szép hétfőt mindenkinek! :-)






28 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek.:)

    (majd meg lehet tudni, hogy mi lett a kifliéslevendulás ajándék?):))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok - az ajándékcsomag nyertesének és ezért meg az összes remek munkáért! Egy újabb derűsen induló hétfő, még akkor is, ha nem én nyertem - az idők során ennél sokkal többet nyertem már, legfőképpen mosolyokat egy-egy vidám ötletnek már csak a puszta láttán is! Vágódeszkából Mikulást - ki gondolna erre? Köszönöm ezeket a reggeleket! Emőke

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon aranyos Mikulás lett!
    Anitának gratulálok, használja egészséggel a kincseket. :-)

    Norik

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyertesnek, Neked Levendulalány pedig további sok sok kreatívoskodást és blogolást kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyertesnek.
    A mikulás nagyon cuki
    Nektek pedig kívánok Áldott, Békés Ünnepeket

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyertesnek!!!
    A mikulás szuper én is megcsinálom :)
    Mindenkinek kreatív napot.

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük a játék lehetőségét, és gratulálok a nyertesnek!
    (Remélem ő is megszólal majd, esetleg tudósít a meglepiről... :-)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de ARANYOS!!!
    Én is gratulálok Anitának!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Először is én is gratulálok a nyertesnek szívből.
    Azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet beszerezni azokat a natúr fa bábokat, amiket a Bogyó és Babóca projektben is használtál? Ugyanolyanok azok is, amiket a vattás-koszorúnál vontál be anyaggal? Keresgéltem már több helyen, de néznek rám bambán az eladók... :( Nagyon köszönöm, ha segítesz.
    További sok szép alkotást a saját és a mi szórakoztatásunkra!

    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ugyanígy járok én is, néznek rám értetlenül. (volt, aki azt hitte, hogy azt a díszített matrjoska babát keresem:D)
      Aztán az Opitecnél akadtam rájuk én, van több méretben is.
      http://opitec.hu/index.php?tm=524762

      Törlés
    2. Szia!
      Köszi szépen a választ, én is megtaláltam ott, de ott minimum 3500.- Ft-os vásárlási határösszeg van, azért reménykedtem, hogy valahol lehet esetleg kapni úgy, hogy nem kell ilyen sokért vásárolnom egyszerre. per pillanat csak ezekre a bábukra lett volna szükségem... De mindenesetre köszönöm, hogy segítesz!

      Üdv: Dóri

      Törlés
    3. Szia, Dóri! Szilvi tökéletesen írta, pontosan ott lehet ezeket kapni - és csak ott... de próbálj akkor valakivel összefogni, és úgy rendelni. Ez a postaköltség miatt is kedvezőbb megoldás :-)

      Törlés
  11. Gratulálok Anitának, Neked pedig Levendulácska köszönöm a játék izgalmát és az újabb ötletet! Cro-Hun-Rita

    VálaszTörlés
  12. Én is gratulálok, sok jó ötletet a hasznosításhoz.
    Severa Ági

    VálaszTörlés
  13. Csatlakozom a gratulálókhoz!!!!
    Halkan azért megjegyzem, Anita, szívesen lennék most a helyedben! :-)
    E nem mindennapi ajándékozási ötlet előtt, pedig le a kalappal! :-)
    Annyiszor, de annyiszor elindultam már, hogy megköszönjem mindazt a sok jót, és azokat a fantasztikus ötleteket, amelyeket a blog varázslatos világán keresztül kapok, de valahogy sohasem értem ide. Mindig csak félútig jutottam. De most itt vagyok ... és hálásan köszönöm! :-)
    De jó!!! ... "Télapó (is) itt van ... " ;-)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!
    És köszönöm a játék lehetőségét!
    Nagyon szép, Áldott, békés, boldog ünnepeket kívánok!!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a nyertesnek! (Szívesen megnézném mit alkot a kincsekből! :) )

    VálaszTörlés
  16. Én is :-) És én is gratulálok!

    VálaszTörlés
  17. Szeretnék én is gratulálni a nyertesnek, igazán szerencsés és Neked is Levendulalány, hogy ennyi "rajongód" van!
    Eláruljátok mi lett a Kifliéslevendulás meglepetés?

    Szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  18. Gratula a nyertesnek és neked is, Levendulalány a 300(!) hozzászóláshoz! Ez azért elég szép szám, és - biztosan - még több tartalom.
    Bizony, a kiflis meglepi engem is roppantul foglalkoztat.

    VálaszTörlés
  19. Beállok a gratulálók sorába! :-) Kívánom Anitának, legyen határtalan nagy öröme az ajándékban, és szülessen sok-sok szépség a csomagban rejlő dolgok felhasználásával.
    Igaz, nagyon fúrja az oldalamat a kíváncsiság, mi lehet a kifliéslevendula meglepetés :-)... de úgy gondolom, jobb, ha nem tudom. Csak a szívem fájna, amiért nem én vagyok a szerencsés nyertes.
    Minden elismerésem a családi kooperáció előtt!!!! Összetartásban az erő! :-)
    Szeretetteljes karácsonyi készülődésben, majd boldog ünnepekben legyen részetek! :-)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon-nagyon kedvesek vagytok! :-) Egyébként Anita még nem jelentkezett, úgyhogy ha továbbra sem fog, újra sorsolunk :-)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Levendulalány, bár nem én nyertem a csomagot,a blogoddal is nyerek nap-nap után! Köszönöm! További sok kreatív ötletet és szépséges Ádventet kívánok ismeretlenül is szeretettel! Gabriella

    VálaszTörlés
  22. Gratula a nyertesnek! Nagyon jó ez a Mikulás is!

    VálaszTörlés